Reklamos biudžeto sudarymas


Rinkos tyrimas, metodo ir tikslų pasirinkimas. Rinkos tyrimas. Įmonės ir reklamuojamos prekės pristatymas. Reklamuojamos prekės aprašymas. Tikslinio reklamos vartotojo aprašymas. Įmonės finansiniai rodikliai. Reklamos biudžeto sudarymo metodas. Reklamos kampanijos tikslai. Dalis reklamos kampanijos planas. Reklamos kampanijos priemonės. Reklamos kampanijos nešikliai. Reklamos kampanijos vykdymo grafikas. Dalis. reklamos kampanijos išlaidų apskaita. Darbo jėgos apskaita. Reklamos gamybos išlaidos. Dalis. reklamos kampanijos efektyvumas. Reklamos kampanijos išlaidų suvestinė. Reklamos kampanijos tikslų pasiekimo analizė. Reklamos kampanijos vykdymo ir tikslų atitikimo analizė. Išvados.


Reklamos vartotojas- asmuo, kuriam sukurta reklamos kampanija apeliuojama. Nors ir visi žmonės yra skirtingi, visgi galima indentifikuoti konkrečias vartotojų grupes, kurias sudomins reklama, kurioje žmogus atpažins savo asmeninius , jį tenkinančius poreikius, pirkimo įpročius bei stilių.

Mūsų produkto tikslinės reklamos vartotojas yra tiek vyrai, tiek moterys, kurių amžius yra nuo 24 - 65 metų. Amžius pasirinktas yra toks todėl, kad šio amžiaus žmonės turėtų gauti vidutinį arba didesnį nei vidutinį atlyginimą, nes ,,DŽIUGO“ sūrio kaina yra didesnė už kitų rinkos lyderių kainas, taip pat nėra pirmo būtinumo prekė, beje turi nemažai pakaitalų.

Kuriant sėkmingą kampaniją svarbu atsižvelgti ir į vartotojo gyvenimo stilių, laisvalaikį bei pomėgius. ,,DŽIUGO“ sūrio reklamos vartotojo pomėgiai - mėgstantis gaminti ir suteikti maistui sodrumo, iškyla gamtoje su šeima ar draugais, jauki vakarienė namuose ar bet kuri kita vartotojui maloni aplinka.

Tikslinio vartotojo geografiniai požymiai taip pat svarbu. Tiksliniai sūrio reklamos vartotojai gyvenantys didesniuose miestuose, dėl geresnės ekonominės padėties.

Šio metodo privalumas yra tas, kad orientuojamasi ne į reklamos kiekybę norint bent kažkiek patenkinti įmonės norimus rezultatus, o į reklamos kokybę įmonės atžvilgiu. Taip pat išanalizavus įmonės tikslus ir poreikius, galima sukurti tikslią reklamą, kuri pasieks norimus klientus ir bus daug veiksmingesnė , nes buvo pilnai įvertinta situacija ir apgalvota , kurios nevaržė nustatytas biudžetas.

Trūkumas šio metodo taip pat yra, nes rinkodaros specialistai gali užsibrėžti per brangiai kainuojančius reklamos tikslus, kurių įmonė negalės paremti finansiškai.

Šis metodas geriausiai reklaminei kompanijai, nes tai gali garantuoti įmonės orientavimąsi į kokybę. Jei reklama bus orientuota į visapusišką tikslų patenkinimą, yra didelė tikimybė, kad reklama pritrauks daugiau vartotojų ir atsipirks reklama labiau, nes buvo nukreipta tikslingai.

Viena iš brangiausių reklamos priemonių, tačiau atsižvelgiant į reklamos kampanijos biudžetą puikus būdas pasiekti kuo daugiau vartotojų yra didelė įmonė, kuri investuoja nemažą dalį pinigų reklamai.

Didelis pasiekiamumas, įvairi auditorija. Platus paslaugų spektras. Galima pasirinkti filtruoti vartotojus pagal pomėgius, gyvenimo būdą, žiūrimas laidas, skaitomas naujienas, filtruoti pagal paiešką internete.

Pigiausias pasirinkimas iš nurodytų reklamos priemonių. Pasirinktas dėl kainos ir reklamos grįžtamumo proceso.

Didelis žmonių pasiekiamumas, lengvas įrengimas ir užsakymas, reklamos nereikia dažnai užsakyti, ar keisti.

Svarbi priemonė, nes pasiekia pasirenkamą auditoriją, šiuo atveju moteris, kurios yra šeimyniškos, taupios.

Didelis pasiekiamumas, nes informacija nešvaistoma nereikalingiems vartotojams, pasirenkama tam tikra auditorija.

Pasirinktos reklamos priemonės yra efektyvios ir prieinamos moterims, nes reklamos kampanijos tikslas pasiekti kuo daugiau moterų, kurioms skleidžiama reklaminė žinutė. Šios priemonės efektyvios ir parinktos pagal kainos bei pasiekiamumo rodiklius.

Televizijos reklamos nešiklis yra brangiausias iš pasirinktų, tačiau pasiekia didelę žmonių auditoriją. Iš dalies galima reguliuoti reklama ir rodyti prieš tam tikras moterims skirtas laidas susijusias su kulinarija, vaikais, sveika mityba, serialais, bei laidomis.

Radijas pasiekia daugelį žmonių, kurie automobilyje klauso naujienas važiuodami į darbus yra tam tikros aktualijų laidos per kurias galima pasiekti moteris.

  • Microsoft Word 1513 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (3009 žodžiai)
  • Kolegija
  • Gražina
  • Reklamos biudžeto sudarymas
    9 - 1 balsai (-ų)
Reklamos biudžeto sudarymas. (2017 m. Lapkričio 20 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-biudzeto-sudarymas.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 26 d. 15:10
×
145 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo