Reklamos įtaka socialiniuose tinkluose


Įvadas. Temos pagrindimas. Problema. Tyrimo objektas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Teorinis modelis. Veiklos modelis. Išvados. Literatūros sąrašas.


Socialiniai tinklai jau ne pirms metus karaliauja mūsų naršyklių istorijose. Galime teigti, kad dabar ne tik paaugliai yra priklausomi nuo soc. tinklų. O tam įtakos turi vis labiau populiarėjanti reklama soc. Tinkluose. Paskutiniaisiais metais reklama soc. Tinkluose tapo normaliu reiškiniu. Tačiau dar prieš kelis metus niekas negalėjo pagalvoti, kad žmonės, surenkantys daugiau paspaudimų “patinka” galėtų reklamuoti savo paskyrose įvairiausius daiktus. Soc. Tinkluose dabar yra įprasta reklamuoti absoliučiai viska. Pradedant nuo kosmetikos ir baigiant įvairiomis paslaugomis.

Bet kartais žmonės, kurie atrodo absoliučiai priklausomi nuo soc. tinklų, realybėje tokie nėra. Kadangi kai kurie iš jų turi didelius sekėjų skaičius ir parodė norą bendradarbiauti su reklamos įmonėmis, privalo vykdyti užduotis. O priežastis yr paprasta – jie iš reklamų užsidirba.

Vis tik daugelis besinaudojančiųjų soc. tinklais yra paprasti žmonės ir neturi jokios įtakos reklamai soc. tinkluose. Būtent tas pastovus reklamavimas gali labai greitai nusobosti.

Išanalizuoti kas lemia sparčiai augantį reklamos bumą būtent soc. tinkluose.

Išsiaiškinti skirtingai reklamuojančių asmenų elgesį. Suprasti, kodėl jie tai daro skirtingai;

  • Microsoft Word 769 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1021 žodžiai)
  • Universitetas
  • Agata
  • Reklamos įtaka socialiniuose tinkluose
    10 - 3 balsai (-ų)
Reklamos įtaka socialiniuose tinkluose. (2018 m. Vasario 05 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-itaka-socialiniuose-tinkluose.html Peržiūrėta 2018 m. Birželio 24 d. 18:08
×