Reklamos įtaka žmogui


Reklamos įtaka vartotojų sprendimams. Įvadas. Reklamos samprata ir esmė. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos poveikio elementai. Poreikio ir motyvų analizė. Motyvų analizė. Motyvų paieškos technika. Psichologinis reklamos efektyvumas. Reklamos poveikis pažinimo požiūriu. Pojūčiai. Suvokimas. Dėmesys. Atmintis. Mąstymas. Vaizduotė. Reklamos poveikis emociniu požiūriu. Reklamos poveikis elgesio požiūriu. Reklamos poveikio įvertinimas. Išvados.
  • Microsoft Word 31 KB
  • 2014 m.
  • 7 puslapiai (2887 žodžiai)
  • Ieva
  • Reklamos įtaka žmogui
    10 - 2 balsai (-ų)
Reklamos įtaka žmogui. (2014 m. Kovo 31 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-itaka-zmogui.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 25 d. 17:15
×