Reklamos kampanijos planavimas


Reklama. Reklamos kampanija – tai nuosekliai tam tikrą laiką reklamos strategiją įgyvendinantys veiksmai. Reklamos planavimo etapai. Reklaminės kampanijos tipai. Reklamos planas turi atsakyti į šiuos 5klausimus. Aida modelis. Reklamos kampanijos išlaidų metodai. Reklaminės žinutės kūrimas. Reklamos kampanijos strategijos. Reklamos nešiklių parinkime svarbu nustatyti. Reklaminės kampanijos politika. Reklamos poveikio įvertinimas. Apibendrinimas.


Pagal paskirtį(tikslinė ir skirta plačiam visuomenės sluoksniui) Pagal trukmę(trumpalaikė ir ilgalaikė) Pagal geografiją(vietinė, regioninė, nacionalinė, tarptautinė) Pagal rinkos užėmimo lygį(segmentuojanti, agreguojanti, totalinė) Pagal panaudotų reklaminių priemonių diapazoną(monokampanija, polikompanija).

Reklaminės kampanijos efektyvumą lemia daugiau lemia ne išleistų pinigų suma, bet kūrybinė strategija(jos uždavinys yra problemos). Pagal J.O‘Toole‘o pagrindiniai klausimai į kuriuos turi atsakyti yra: Kas yra konkurentai? Kokia bus reklamos auditorija? Ką norime pranešti, kokį jausmą ar įspūdį siekiame sužadinti?

Bendroji; Pirmesnio pareiškimo; Unikalaus siūlymo; Prekės vardo įvaizdžio; Prekės pozicionavimo; Priminimo; Jausmų;.

Auditorijos dydį; Reklamos pateikimo dažnį; Reklamos priemonių tipus; Konkrečias reklamos priemones; Reklamavimo laiką;.

Baigus reklaminę kampaniją būtina ją ir įvertinti, o tam galima pasitelkti šiuos metodus: Tiesioginio įvertinimo metodą; Žodinės asociacijos testą; Reklaminių skelbimų rinkinio testus; Reklamos ekonominis efektyvumas;.

  • MS PowerPoint 1084 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (496 žodžiai)
  • Kolegija
  • Eglė
  • Reklamos kampanijos planavimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Reklamos kampanijos planavimas. (2018 m. Kovo 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-kampanijos-planavimas.html Peržiūrėta 2020 m. Sausio 23 d. 03:38
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo