Reklamos komunikacijos procesas bei jo ypatumai


Įvadas. Reklamos komunikacijos procesas ir jo ypatumai. Reklamos komunikacijos procesas. Reakcijos į reklamos pranešimą modeliai. Reklamos komunikacijos modelių tipai. Išvados. Literatūra.

Komunikacijos procesas – tai socialinis bendravimas su kitais bei nepakeičiamas įrankis, įgalinantis mus perduoti ir priimti informaciją bei žinias. Galima drąsiai teigti, kad komunikacija – tai viena iš svarbiausių varomųjų jėgų šiuolaikinėje greitai kintančioje visuomenėje, kurios pagrindas ir yra informacija bei žinios. Komunikacijos reikšmė yra akivaizdi įvairiose gyvenimo sferose bei lygmenyse ir pasireiškia labai plačiai, todėl tai tampa vis aktualesne tema ir reklamos srityje.

Šio referato tikslas – aprašyti reklamos komunikacijos procesą ir atskleisti jo ypatumus. Siekiant įgyvendinti užsibrėžtą tikslą, darbe analizuojamas reklamos komunikacijos proceso modelis ir jo sudedamosios dalys, galimi komunikacijos trukdžiai, reakcijos į reklamos pranešimą modeliai bei reklamos komunikacijos tipai. Rengiant darbą remiamasi įvairių autorių literatūra reklamos ir komunikacijos tema, kurių pilnas sąrašas pateikiamas referato pabaigoje.

  • Microsoft Word 22 KB
  • 2013 m.
  • 10 puslapių (2176 žodžiai)
  • Universitetas
  • Fyfa
  • Reklamos komunikacijos procesas bei jo ypatumai
    10 - 4 balsai (-ų)
Reklamos komunikacijos procesas bei jo ypatumai. (2013 m. Rugsėjo 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-komunikacijos-procesas-bei-jo-ypatumai.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 20 d. 02:33
×