Reklamos pagrindai savarankiškas darbas


Reklamos biudžeto sudarymo principai. Komunikacijos procesas. Komunikacija organizacijoje. Reklama ir pardavimų skatinimas. Įtaigos naudojimas reklamoje. Reklamos funkcijos ir priemonės. Išvados. Literatūros sarašas.

1. Reklamos biudžetas - tai marketingo biudžeto dalis skiriama marketingo komunikacijoms, kurio dalis ir tenka reklamai. Jis sudaromas remiantis šiais metodais: laisvų pinigų; istorinis; konkurencinio pariteto; reklamos rinkos dalies nustatymo; pastovaus nuošimčio nuo pajamų (pelno) atskaitymo; tikslų ir uždavinių. Reklamos biudžetas taip pat turi būti lankstus,o pati reklama intensyvi, bet svarbiausias efektyvios reklamos kampanijos bruožas – kryptingas, nuoseklus poveikis vartotojams.

4. Įtaiga, arba sugestija (lot. suggestio) - tai tiesioginis, neargumentuotas žmogaus poveikis kitam žmogui arba žmonių grupei. Galima teigti, kad įtaiga yra pagrindinis psichologinio poveikio metodas, kuris naudojamas reklamoje. Įtaiga skirstoma į dvi kategorijas, kurios plačiai naudojamos reklamoje: 1) pirminę arba psichomotorinę, kurią sukelia staigūs įspūdžiai ir išgyvenimai; 2) prestižinę, kuri priverčia žmogų keisti nuomonę paveikus informacijai gautai iš autoritetingų šaltinių. Šiam metodui lengviausiai pasiduoda jaunesnio amžiaus, turintys fizinių ar psichologinių sutrikimų žmonės.

  • Microsoft Word 25 KB
  • 2016 m.
  • 18 puslapių (3952 žodžiai)
  • Kolegija
  • Edmundas
  • Reklamos pagrindai savarankiškas darbas
    10 - 10 balsai (-ų)
Reklamos pagrindai savarankiškas darbas. (2014 m. Gruodžio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-pagrindai-savarankiskas-darbas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 27 d. 09:31
×