Reklamos panaudojimas įvaizdžio formavimui


Įvadas. Reklamos formavimas ir teorijos aspektai. Reklamos reikšmė ir savybės. Reklamos rūšys, tikslai, jos veiksniai. Reklaminės kampanijos svarba ir jos sudarymas. Reklamos pateikimas įmonėje. „UAB Kosm“ įmonės pristatymas. Įmonėje naudojami reklamos nešikliai. Įvaizdžio skatinimo reklama. Įmonėje taikoma kainodaros strategija. Tyrimo rezultatai. Išvados. Literatūra. Priedai.

OBJEKTAS. Reklamos panaudojimas įmonėje formavimui.

TIKSLAS. Išanalizuoti reklamos panaudojimą įmonėje.

PROBLEMA. Kokius jausmus (emocijas) sukelia įmonėje skleidžiama reklama vartotojams?

Darbo uždaviniai:

1. Išanalizuoti reklamos skleidimo priemonių pagrindus;

2. Išsiaiškinti reklamos įtaką vartotojų pasirinkimui;

3. Apžvelgti įmonėje taikomą kainodaros strategiją.

Tyrimo metodologija:

1. Anketinė apklausa (raštu);

2. Gautų duomenų sisteminimas ir apibendrinimas;

3. Naudojimasis informacijos šaltiniais.

Hipotezė: H0 reklama skatina pardavimus.

H1 reklama smugdo pardavimus..

  • Microsoft Word 149 KB
  • 2014 m.
  • 24 puslapiai (4268 žodžiai)
  • Universitetas
  • Monika
  • Reklamos panaudojimas įvaizdžio formavimui
    10 - 2 balsai (-ų)
Reklamos panaudojimas įvaizdžio formavimui. (2014 m. Vasario 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-panaudojimas-ivaizdzio-formavimui.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 22 d. 19:04
×