Reklamos poveikis visuomenei


Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Reklamos samprata. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos būdai ir priemonės. Populiariausios reklamos. Televizijos reklama. Internetnė reklama. Radio reklama. Reklama spaudoje. Reklamos žala visuomėnei. Literatūra.

TYRIMO PROBLEMA. Kiekvienas reklamą supranta savaip, nes kiekvienas yra individuali asmenybė, turinti savo prioritetus. Tačiau įdomu, koks reklamos poveikis žmonėms. Taigi, kai žmogus pastebi ir perskaito reklamą – jos poveikis tuo nesibaigia. Reklamos priemonė žmogaus sąmonėje neišvengiamai sukelia atitinkamą reakciją, žinoma priklausomai nuo to kas jis arba kuo jis yra. Taigi šiuo darbu sieksiu išsiaiškinti reklamos poveikį visuomėnei.

DARBO OBJEKTAS – reklaminio pranešimo poveikis visuomėnei.

DARBO TIKSLAS – atskleisti ir išsiaiškinti kuo daugiau apie reklamą ir kaip ji veikia vartotojus.

UŽDAVINIAI:

1.apžvelgti reklamos ypatumus;

2.išnagrinėti populiariausias šių laikų reklamas;

3.nustyti reklamos poveiki vartortojui.

  • Sociologija Referatas
  • Microsoft Word 100 KB
  • 2015 m.
  • 15 puslapių (3175 žodžiai)
  • Kolegija
  • Mantautas
  • Reklamos poveikis visuomenei
    10 - 4 balsai (-ų)
Reklamos poveikis visuomenei. (2015 m. Sausio 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-poveikis-visuomenei.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 22 d. 23:07
×