Reklamos poveikis žmogaus nuostatoms


Turinys. Įvadas. Nealkoholinio šampūno ir Čepkelių nealkoholinės netrauktinės reklamos analizė. Literatūros sąrašas.


Reklama yra dėmesio atkreipimas įvairiausiais būdais. Veiksmingiausia yra lauko reklama (išorinė reklama) – seniausia reklamos skleidimo formų. Tai bet kuris reklamos skleidimo būdas ne patalpoje, tai gali būti stacionarus plakatas arba stendas, elektroninis stendas, viešojo transporto stotelės, stočių, platformų ir terminalų stendai, lauko skėčiai, stulpai, suoliukai, reklama sporto stadionuose ir arenose, reklama viešajame transporte.

Išorinės reklamos veiksmingumas didelis, nes: pasiekia gana didelę auditoriją, turi geografinį lakstumą, lengvai suprantama.

Tikslas – Remiantis konkrečiais pavyzdžiais paaiškinti psichologinį reklamos poveikį žmogaus nuostatoms, nurodyti dėmesio pritraukimo būdus, emocijų vaidmenį reklamai. Atpažinti žodinės ir nežodinės kalbos požymius. Susipažinti su reklamos etiniu kodeksu. Atpažinti ir įvardinti neetiškų reklamų pažeidimus.

3. Nurodyti kokiomis priemonėmis reklamoje siekiama sužadinti žiūrovų dėmesį ir paveikti jų nuostatas.

5. Apibūdinti priežastis, kodėl reklama gali būti vertinama kaip neetiška, nagrinėjant pasirinktą konkretų pavyzdį.

  • Microsoft Word 2927 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (627 žodžiai)
  • Kolegija
  • Bozena
  • Reklamos poveikis žmogaus nuostatoms
    10 - 2 balsai (-ų)
Reklamos poveikis žmogaus nuostatoms. (2020 m. Balandžio 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-poveikis-zmogaus-nuostatoms.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 04 d. 16:57
×
115 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo