Reklamos vadyba. Transliuojamoji ir lauko reklama



- pritaikyti bei pagilinti verslo etikos bei protokolo ir etiketo žinias bendraujant su verslo parneriais ir klientais;
- išmokti naudotis informacijos ir komunikacijos technologinėmis priemonėmis (elektroninis paštas, faksas, automatinis atsakiklis, skaitytuvas, spausdintuvas, dokumentų naikiklis ir kt..);
- įgyti (pagilinti) dokumentų rengimo ir įforminimo žinias, įgyti praktinių įgūdžių tvarkant ir archyvuojant bendruosius veiklos dokumentus;
- įgyti (pagilinti) praktinius įgūdžius rengiant, forminant ir tvarkant specialiuosius apskaitos ir personalo dokumentus.
2. Išmokti fiksuoti ir analizuoti reklamos aplinką, susipažinti su skirtingomis reklamos priemonėmis, reklamą reguliuojančiais dokumentais (ši praktikos dalis atliekama savarankiškai)
Aprašyti patikusią TV ar radijo reklamą. Išanalizuoti kam skirta, kaip siekia paveikti potencialų vartotoją, ar yra efektyvi. Gal Jūsų nuomone yra pastabų.
Užfiksuoti praktikos metu stebėta lauko reklamą (pvz., aprašyti, nufotografuoti, pavaizduoti grafiškai, surinkti iškarpas iš spaudos, informaciją iš interneto ir t.t.)
Atžymėti stacionarias lauko reklamos vietas žemėlapyje
Užfiksuoti kokiose stacionarinėse vietose stebėjimo laikotarpyje pasikeitė reklamos stendai
Užfiksuoti ir aprašyti nesankcionuotos reklamos atvejus (pvz., skelbimai ant el. stulpų, medžių, šiukšliadėžių, stotelėse, telefonų būdelėse ir t.t.)
Užfiksuoti ir aprašyti „problematikos“ reklamos atvejus ( pvz., netvarkingi, sugadinti stendai; neaiški reklama, blogas reklamos dizainas ir pan.)
Aprašyti Lauko reklamos privalumus ir trukumus
Surasti ir pridėti prie ataskaitos atitinkamo miesto/rajono savivaldos organų reikalavimus išorinei reklamai
Užfiksavau nesankcionuotą lauko reklamą stotelėje. Reklamuojami iPod muzikiniai grotuvai bei telefonai parduodami „Topo centre“, puikūs pasiūlymai šventėms, praktiška ir gera dovana. Reklamą galime pastebėti ne vienoje stotelėje, yra labai ryški ir matoma iš tolo.
Užfiksavau netvarkingą reklamos atvejį. Reklamuojamas muzikos renginys. Reklamos kūrėjai turėtų pasirūpinti reklamos dizainu, nes popierius lengvai sugadinamas ir yra neatsparus drėgnam orui, todėl tokie plakatai ilgai neišlieka.
12.5. Iškabų gamybai būtina naudoti kokybiškas medžiagas ir saugius bei kvalifikuotus techninius sprendimus.
18. Už trumpalaikės išorinės reklamos vaizdinio turinį yra atsakingas reklaminės veiklos subjektas, pateikęs Savivaldybės administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui Paraišką išduoti Leidimą.
19. Reklaminės veiklos subjektui gavus Leidimą, trumpalaikę išorinę reklamą įrengia (pakabina) ir prižiūri stovus Savivaldybės administracijos direktoriaus įgaliotas asmuo.
Įrengiant reklaminį įrenginį valstybei nuosavybės teise priklausančioje ar patikėjimo teise valdomoje teritorijoje, papildomai būtinas Vilniaus apskrities viršininko sutikimas.
- Microsoft Word 11872 KB
- 2016 m.
- 8 puslapiai (2000 žodžiai)
- Universitetas
- Nnast
-