Reklamos vaizduojančios įvairias dimensijas projektas


Vartotojų elgsenos užduotis. Reklamos vaizduojančios įvairias dimensijas. Vyriškumo dimensija. Old spice“ reklama vyrams siūlo kūno priežiūros priemonė. Moteriškumo dimensija. Moteris rūpinasi ne tik namų bei visos šeimos tvarkingumu, bet ir savimi. Aukštos galios atstumo dimensija. Reklama pabrėžia prestižo simbolį, reklamos herojais yra vyresni amžiumi ir aukštesni padėtimi žmonės. Žemo galios atstumo dimensija. Šios reklamos herojai yra lygūs žmonės, nėra pabrėžiamas joks pranašumas. Aukšto ir žemo neapibrėžtumo vengimo dimensija. Ši dimensija atspindi nerimo laipsnį bei kiek kultūra linkusi reglamentuoti elgesį. Individualizmo. Išleista ,,Nike” reklama parodo individualizmo dimensiją. Kolektyvizmo. Nivea” reklamoje yra vaizduojama žmonių grupę, kuri pasirenka vieną ir tą pačią prekę. Vartotojų elgsenos užduotis. Reklamos vaižduojančios įvairias dimensijas.


Reklama pabrėžia prestižo simbolį, reklamos herojais yra vyresni amžiumi ir aukštesni padėtimi žmonės. Reklamuojant savo prekes nevengia demonstruoti savo privalumų “svorio”.

Šios reklamos herojai yra lygūs žmonės, nėra pabrėžiamas joks pranašumas. Poreikių tenkinimas yra svarbiausias vertinant prekes pozicionavimą.

  • MS PowerPoint 294 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (228 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vilius
  • Reklamos vaizduojančios įvairias dimensijas projektas
    10 - 2 balsai (-ų)
Reklamos vaizduojančios įvairias dimensijas projektas. (2019 m. Birželio 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-vaizduojancios-ivairias-dimensijas-projektas.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 22 d. 20:21
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema