Reklamos vaizduojančios įvairias dimensijas


Vartotojų elgsenos užduotis. Reklamos vaizduojančios įvairias dimensijas. Vyriškumo dimensija. Moteriškumo dimensija. Aukštos galios atstumo dimesija. Žemo galios atstumo dimensija. Aukšto ir žemo neapibrėžtumo vengimo dimensija. Individualizmo. Kolektyvizmo. Vartotojų elgsenos užduotis. Reklamos vaižduojančios įvairias dimensijas.


Moteris rūpinasi ne tik namų bei visos šeimos tvarkingumu, bet ir savimi. Taigi ,,Dove“ reklama iliustruoja moteriškumo dimensiją, nes pabrėžia moterų norą atrodyti geriau, jų švelnumą, taipogi grožį.

Išleista ,,Nike” reklama parodo individualizmo dimensiją. Reklamos metu yra vaizduojami pavieniai asmenys ir jų individualūs sprendimai.

  • MS PowerPoint 295 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (200 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vilius
  • Reklamos vaizduojančios įvairias dimensijas
    10 - 3 balsai (-ų)
Reklamos vaizduojančios įvairias dimensijas. (2019 m. Kovo 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-vaizduojancios-ivairias-dimensijas.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 23 d. 03:08
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema