Relaksacijos metodai


Progresuojančios raumenų meditacijos metodas. Relaksacinio kvėpavimo metodas. Vaizdinės relaksacijos metodas.


Žmogaus gyvenime nestinga stresinių situacijų. Kiekvienas iš mūsų kasdien privalome suspėti atlikti daug darbų, bendrauti su įvairiais žmonėmis, pasirūpinti ne tik savimi, bet ir artimaisiais. Visa tai yra potencialūs streso šaltiniai. Daugelis mano, kad stresą sukelia tik neigiami dalykai, tačiau mokslininkai teigia, kad jį sukelia ir teigiami gyvenimo pokyčiai, pavyzdžiui, vedybos, perėjimas į kitą darbą, gyvenamosios vietos pakeitimas ar vaiko gimimas. Yra įrodyta, kad nedidelis stresas žmogui yra naudingas: jis leidžia žmogui efektyviai veikti ir net suteikia įkvėpimą. Tačiau jei patiriamas stresas trunka ilgesnį laiko tarpą, jeigu vienu metu nutinka keli stresą keliantys įvykiai, stresas gali tapti žalingas ir pradėti sekinti mūsų organizmą. Tai sukelia nuovargį, dirglumą, padidėjusį jautrumą, sutrika dėmesio koncentracija, atmintis ir net atsiranda rimtų sveikatos problemų. Vienas iš būdu, kuris padeda kovoti su stresu ir leidžia atsipalaiduoti yra relaksacija. Tai vienas iš efektyviausių streso įveikimo metodų. Relaksacijos pratybų metu žmogus mokinasi dirbti su savimi, įsiklauso į savo kūno siunčiamus signalus, atsipalaiduoja, o praktikuojant ilgesnį laiko tarpą yra atkuriami fiziologiniai ir psichologiniai organizmo resursai. Siekiant dar labiau atskleisti šios temos aktualumą, šiame darbe pateiksiu populiariausius relaksacinius metodus.

Ne mažiau svarbus aspektas yra relaksacijai tinkami baldai, pavyzdžiui, patogi kėdė ar fotelis su atlošu ir porankiais arba patogus gultas. Kokį baldą pasirinkti priklauso nuo kiekvieno žmogaus individualiai.

  • Microsoft Word 31 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1293 žodžiai)
  • Kolegija
  • Arimantė
  • Relaksacijos metodai
    10 - 3 balsai (-ų)
Relaksacijos metodai. (2018 m. Gruodžio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/relaksacijos-metodai.html Peržiūrėta 2019 m. Kovo 19 d. 03:35
×