Restorano „Basilico“ marketingo strategija


Įvadas. Marketingo strategijos rengimas ir įgyvendinimas – esminė prielaida veiksmingai plėtoti viešojo maitinimo įmonės paslaugas. Šiuolaikiniai požiūriai į viešąjį maitinimą, jo prielaidas ir problemas. Praktinių darbų ir mokslinių tyrimų, skirtų marketingo strategijos rengimui ir įgyvendinimui plėtojant viešojo maitinimo paslaugas, poreikiai ir prioritetai. Teorinė studija, skirta marketingo strategijoms, plėtojant viešojo maitinimo paslaugas. Viešojo maitinimo paslaugų plėtrai skirti teoriniai požiūriai ir jų taikymo poreikiai bei galimybės. Marketingo strategijos rengimo ir įgyvendinimo, plėtojant viešojo maitinimo paslaugas, taikytinos teorijos ir metodikos. Paslaugų samprata ir jų ypatumai plėtojant viešojo maitinimo paslaugas. Paslaugų marketingo ir strategijos sampratų analizė ir jų ypatumai plėtojant viešojo maitinimo paslaugas. Marketingo strategijos rengimo etapai ir jų ypatumai plėtojant viešojo maitinimo paslaugas. Marketingo strategijos, skirtos plėtoti viešojo maitinimo paslaugas, empirinių tyrimų pagrindimas. Lietuvos viešojo maitinimo paslaugų rinkos analizė. Marketingo strategijos praktikos ir patyrimo atvejo analizė. Kiekybinio tyrimo eiga ir organizavimas. Kokybinio tyrimo eiga ir organizavimas. Empiriniai tyrimai, skirti marketingo strategijos rengimui ir įgyvendinimui plėtojant viešojo maitinimo paslaugas. Viešojo maitinimo paslaugų bei jų plėtros galimybių tyrimai Lietuvoje. Marketingo strategijos rengimo ir įgyvendinimo, plėtojant viešojo maitinimo paslaugas, atvejo analizė. Viešojo maitinimo įmonės pristatymas. Vartotojų, jų lūkesčių bei elgsenos tyrimo rezultatai. Marketingo strategijos rengimas ir įgyvendinimas, restoranų „Basilico“ praktikos veiklos sąlygomis, atvejo analizė. Marketingo strategijos rengimas ir įgyvendinimas, plėtojant viešojo maitinimo paslaugas SSGG analizė. Strategijos alternatyvos. Strateginių alternatyvų vertinimas. Kiekybinė strateginio planavimo matrica. Perspektyvūs marketingo strategijos sprendimai plėtojant viešojo maitinimo paslaugas. Išvados ir siūlymai. Literatūra ir kiti šaltiniai. Priedai.


Darbo tikslas. Atlikus tyrimus – apklausą ir giluminius interviu – pateikti įmonei perspektyvius marketingo strategijos sprendimus ir pasiūlymus.

Atlikti teorinę marketingo ir jo strategijos analizę, remiantis įvairiais užsienio ir lietuvių autorių žiniomis, straipsniais ir internetiniais šaltiniais.

Naudojant tyrimo metodus – apklausą ir giluminį interviu – atskleisti dabartinę analizuojamos įmonės marketingo strategiją.

Antroji dalis – Joje aprašoma viešojo maitinimo paslaugų plėtrai skirti teoriniai požiūriai, paslaugų samprata ir jų ypatumai, paslaugų marketingo ir strategijos sampratų analizė, marketingo strategijos rengimo etapai bei marketingo strategijai skirtų empirinių tyrimų pagrindimas.

Trečioji baigiamojo darbo dalis skirta atlikti empirinius tyrimus plėtojant viešojo maitinimo paslaugas. Aprašoma rinkos tyrimas, vartotojų ir jų lūkesčių tyrimas – apklausa, atvejo analizė – giluminis interviu bei atlikta įmonės SSGG analizė ir strataeginių alternatyvų vertinimas.

Paskutinis darbo skyrius – Čia pateikiama analizuojamai įmonei pritaikyti perspektyvius marketingo strategijos sprendimai.

Remiantis visomis šio darbo dalimis, pateikiamos apibendrinamos išvados ir siūlymai.

1. MARKETINGO STRATEGIJOS RENGIMAS IR ĮGYVENDINIMAS – ESMINĖ PRIELAIDA VEIKSMINGAI PLĖTOTI VIEŠOJO MAITINIMO ĮMONĖS PASLAUGAS

Viešasis maitinimas – tai maisto pramonės šaka, kurioje specialistai kuria maitinimo įmones, tiria patiekalų paklausą bei vadovauja gamybos personalui. Viešasis maitinimas apima visas maitinimo įmones: kavines, restoranus, barus, valgyklas, užeigas ir t.t. Marketingas apibūdinama kaip vadybinis procesas, kuris identifikuoja, įvertina jo norus ir poreikius bei juos efektyviai ir pelningai patenkina. Todėl vienas iš svarbiausių marketingo tikslų – parengti ir įgyvendinti efektyvią marketingo strategiją. To siekiant, svarbu išsiaiškinti, kokie įmonės tikslai, klientų poreikiai bei užimama rinkos dalis.

Taigi, šiame skyriuje pateikiama šiuolaikiniai požiūriai į viešąjį maitinimą, jo prielaidos ir problemos bei atliekamų tyrimų reikalingumo motyvai ir  argumentai, išreiškiantys atliekamų tyrimų  prioritetus ir šių tyrimų poreikį.

1.1. Šiuolaikiniai požiūriai į viešąjį maitinimą, jo prielaidas ir problemas

Nuolai auganti viešojo maitinimo paslaugas teikiančių įmonių paklausa formuoją didėjančią pasiūlą. Viso to eigoje, keičiasi ne tik įvairios maisto gaminimo technologijos, bet ir įvairių, sveikų produktų naudojimas. Vartotojai pradėjo kreipti dėmesį į tai, ar patiekalai atrodo patraukliai, sveikai, ar ingridientai yra natūralūs. Kintančios mados įpareigoja ir maitinimo įmones reaguoti į vartotojų poreikius.

Labai svarbus maitinimo įmonių aspektas – higienos reikalvimų laikymasis. Nuo 2013 metų Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba pradėjo viešojo maitinimo įmones pagal šiuos kriterijus [36]:

Specialistai, atlikus patikrinimą pagal šiuos punktus, maitinimo įmonei suteikia įvertinimą – balą nuo 1 iki 5:1 balas - nepatenkina higienos reikalavimų, 5 balai – puiki higienos būklė. Tikrintojai atvyksta į maitinimo įmonę nieko neperpėję, todėl darbuotojai negali susitvarkyti savo darbos vietos pagal visus higienos reikalavimus.

Labai svarbu yra tai, kad visi vertinimai yra pteikti Valstybinės maisto ir veterinarijos tinklalapyje, kurioje kievienas vartotojas gali susipažinti su maitinimo įmonės įvertinimu prieš apsilankymą. Dar daugiau, jie gali pasirinkti apsilankyti geriausiai įvertintuose restoranuose. Galiausiai, reiklūs klientai taip pat atkreips dėmesį ir į tai, kad apsilankius vienoje ar kitoje maitinimo įmonėje bus pateikas sveikas ir kokybiškas maistas, klientai pavalgę nesusirgs įvairiomis ligomis.

  • Microsoft Word 889 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 69 puslapiai (15589 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kamile
  • Restorano „Basilico“ marketingo strategija
    10 - 2 balsai (-ų)
Restorano „Basilico“ marketingo strategija . (2017 m. Balandžio 23 d.). https://www.mokslobaze.lt/restorano-basilico-marketingo-strategija.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 23 d. 11:45
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema