Restoranų franšizė


Turinys. Įvadas. Darbo aktualumas. Ši tema yra aktuali, nes franšizės būdu vaikiančios įmonės tampa populiarios ne tik užsienyje, bet ir Lietuvoje. Franšizė – tai verslo organizavimo būdas, siekiant padidinti palną nesumažinus gamybos išlaidų ar pagerinus teikiamų prekių kokybę, tiesiog nusipirkus iš garsios fimos teisę naudotis jos atributika ir reputacija. Šiame darbe nagrinėjamas restoranų franšizės teisinis reglamentavimas Lietuvoje.Darbo objektas Restoranų franšizės teisinis reglamentavimas Lietuvoje. Darbo problema – koks restoranų franšižės teisinis reglamentavimas Lietuvoje? Darbo tikslas – įvertinti restoranų franšižes teisinį reglamentavimą ir skirtumus tarptautiniu mastu. Darbo uždaviniai. Franšizės samprata ir sudedamos dalys. Restoranų franšizės reguliavimo teisiniai aspektai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo problema – koks restoranų franšižės teisinis reglamentavimas Lietuvoje?Darbo tikslas – įvertinti restoranų franšižes teisinį reglamentavimą ir skirtumus tarptautiniu mastu.

Darbo struktūra: darbas susideda iš trijų dalių: temos charakteristikų pristatymo, situacijos analizės ir gautų rezultatų apibendrinimo. Pirmoje dalyje apibrėžiama restoranų franšižės samprata bei pagrindinės charakteristikas. Antroje dalyje analizuojami restoranų franšižės teisinio reguliavimo aspektai. Trečioje dalyje pateikiamos galutinės išvados.

Franšizė susideda iš trijų pagrindinių elementų: teisės naudoti prekinį ženklą, teisės naudoti verslo sistemas ir “know-how” bei mokesčių už suteiktas teises. Taip yra gaunamas franšizės sandoris.

  • Microsoft Word 26 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1860 žodžiai)
  • Universitetas
  • Greta
  • Restoranų franšizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Restoranų franšizė. (2018 m. Vasario 13 d.). https://www.mokslobaze.lt/restoranu-fransize.html Peržiūrėta 2018 m. Gruodžio 19 d. 17:24
×