Riebalų reikšmė žmogaus organizmui


Riebalų reikšmė žmogaus organizmui. “Geriesiems” riebalams priskiriamos polinesočiosios ir mononesočiosios riebalų rūgštys. Gerieji riebalai. Polinesotieji riebalai – pagrindinis bei gausus omega-3 ir omega-6 riebalų rūgščių šaltinis. Polinesotieji riebalai. Mononesotieji riebalai – taip pat gerajam cholesterolio lygiui pakelti reikalingos riebalų rūgštys. Mononesotieji riebalai. Geriausi šių riebalų šaltiniai. Riebalų šaltiniai. “Blogiesiems” riebalams priskiriami transriebalai ir sotieji riebalai. Blogieji riebalai. Daug transriebalų turintis. Riebalai – energijos. Gerųjų riebalų reikšmė. Riebalai turėtų sudaryti 20-35 % visų dienos kalorijų. Vartojimas. Pavyzdinis produktų planas 70 kilogramų sveriančiam žmogui. Nors riebalai yra labai svarbi sveikos mitybos dalis. Ooo, koks patarimas. Tradicija tapęs dėkojimas už dėmesį. Dėmėsingai dėkojame už dėmesį!


Geriausi šių riebalų šaltiniai: Alyvuogių bei linų sėmenų aliejus; Avokadai; Čija sėklos; Kiaušinio tryniai; Linų sėmenys; Riebi žuvis (lašišos, upėtakiai, silkės); Riešutai ir natūralus riešutų sviestas; Sėklos (saulėgrąžų, sezamo, moliūgų).

Daug transriebalų turintis maistas: Greitas maistas; Aliejuje virtas maistas, pavyzdžiui, prancūziškos bulvytės; Užkandžiai (traškučiai, sausainiai ir kt.); Spurgos; Miltiniai patiekalai;.

  • MS PowerPoint 1302 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (490 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Kristupas
  • Riebalų reikšmė žmogaus organizmui
    10 - 2 balsai (-ų)
Riebalų reikšmė žmogaus organizmui. (2019 m. Birželio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/riebalu-reiksme-zmogaus-organizmui.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 27 d. 16:00
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema