Riedmenų remontas namų darbas


Namų darbas Riedmenų techninė priežiūra ir remontas. Aprašyti ČME3 serijos šilumvežių TP-2 techninės priežiūros darbo technologiją. Aprašyti cisterninių cementvežių techninės priežiūros darbo technologiją. Namų darbas Riedmenų techninė priežiūra ir remontas. Aprašyti pagrindinius reikalavimus elektrinių traukinių techninei būklei. Aprašyti platformų kapitalinio remonto darbo technologiją. Namų darbas Riedmenų aširačių ir automatinės sankabos remontas. Pagrindiniai lokomotyvų aširačių techniniai eksploataciniai reikalavimai. Aprašyti riedmenų automatinės sankabos išorinės apžiūros technologiją. Namų darbas Riedmenų automatinių stabdžių remontas. Aprašyti vagonų stabdymo įrangos remonto tipus, periodiškumus ir apimtį. Aprašyti lokomotyvų stabdymo cilindrų ir oro rezervuarų remonto technologiją. Naudota literatūra.


Dyzelinio variklio karteryje, kompresoriuje ir turbokompresoriuje alyvos lygį bei pasukti plyšinio alyvos filtro rankenėlę 2-3 apsisukimus.

Traukos elektros variklių aušinimo ventiliatorių ir dvimašinio agregato pavaros diržų būklę ir įtempimą.

Išpilti iš degalų bako ir dyzelinio variklio karterio nuosėdas bei iš oro rezervuarų kondensatą.

Veikiant dyzeliniam varikliui reikia patikrinti ar elektros mašinos neskleidžia pašalinio triukšmo ir išmatuoti įtampos reguliatoriaus palaikomą įtampą.

Sustabdžius dyzelinį variklį reikia apžiūrėti traukos generatorių, dvimašinį agregatą ir traukos elektros variklius.

Apžiūrėti elektros aparatus, kontaktus, kurie apdegę – nuvalyti. Jungiant valdiklį patikrinti kontaktorių ir relių veikimą pagrindiniame ir pagalbiniame valdymo pultuose. Patikrinti kontaktų, laidų, šuntų ir kitų elektros aparatų detalių ir aparatų tvirtinimą, atsilaisvinusius sujungimus reikia suveržti. Patikrinti akumuliatorių baterijų elementų jungių būklę ir tvirtinimą. Leidžiama šilumvežį eksploatuoti po atliktos techninės priežiūros TP-2, jeigu atjungti ne daugiau negu du akumuliatorių baterijų elementai.

Apžiūrėti traukos elektros variklių, generatorių ir dvimašinio agregato kolektorius prieš tai atidarius dangtelius. Išvalyti jeigu reikia šepetėlių laikiklių izoliatorius, nuvalyti kibirkščiavimo pėdsakus. Apžiūrėti ir patikrinti prieinamose vietose jungių, kabelių būklę, jų tvirtinimą ir apsaugas nuo mechaninių pažeidimų, apžiūrėti, ar nepažeista izoliacija. Pavasarį patikrinti, ar įsiurbimo ir išleidimo ventiliacijos kanaluose nėra pašalinių daiktų, trukdančių tekėti orui. Patikrinti gaubtų, variklio ašinių guolių dangtelių tvirtinimą, guolių tepimo vamzdelių būklę, jų tvirtinimą prie karkaso žiočių, kolektorių liukų dangtelių, atraminių noselių keičiamų plokštelių tvirtinimą. Žiemą iš variklio ašinių guolių išpilti kondensatą.

Apžiūrėti vežimėlį, aširačių ratlankius ir ratus, patikrinti stabdžių cilindrų kotų eigą, stabdžių svirtinės pavaros būklę ir sureguliavimą, jos apsauginius įtaisus bei rankinio stabdžio darbą. Susidevėjusias stabdžių trinkeles pakeisti naujomis. Patikrinti automatinio sukabinimo įtaisų būklę.

Papildyti traukos elektros variklio ašinius guolius ir krumplines pavaras tepalais. Atlikus apžiūrą reikia įsitikinti, kad visi nustatyti gedimai pašalinti, atkreipti dėmesį į degalų, aušinimo ir tepimo sistemų jungčių sandarumą.

Darbų mastas, šilumvežiams atliekant techninę priežiūrą TP-2, pagal vietines sąlygas nustato ir tvirtina Lokomotyvų eksploatacijos ir riedmenų remonto skyriaus viršininkas.

Dangčiai, kuriuose įtrūkimai ir pramušos didesni kaip 50( dangčio skersmens, pakeičiami.

Įtrūkimai sklendės velenėlyje užvirinami, prieš tai padarius įtrūkimų vietose V formos griovelius, išlūžę sklendės velenėliai pakeičiami. Sulenkti sklendės diskai pakeičiami. Diskai turi sandariai priglusti prie guminio žiedo. Atsilaisvinusios kniedės pakeičiamos naujomis. Kniedės galas kniedijamas taip, kad būtų vienodame lygyje su disko paviršiumi. Išdilusios diskų kiaurymės užvirinamos ir pragręžiamos naujos.

Cisternos bandomos suslėgtu iki 0,05 MPa (0,5 kgf/cm2 ) slėgio oru. Bandymo trukmė 15 minučių. Slėgis neturi kristi.

Iškrovimo įtaiso atbulinio vožtuvo hermetiškumas tikrinamas suslėgtu iki 0,2 MPa (2 kgf/cm2 ) slėgio oru. Oro nuotėkio neturi būti. Baigus cisterną surinkti išbandomos visos oro komunikacijos ir iškrovimo įtaisai su aklidangčiais suslėgtu iki 0,2 MPa (2 kgf/cm2 ) slėgio oru. Oro pratekėjimo neturi būti. Išleidžiant po remonto, armatūros dėžė ir pakrovimo angų dangčiai plombuojami.

Pagrindinis elektrinių traukinių techninės būklės reikalavimas yra užtikrinti saugų eismą ir keleivių vežimą, didelį naudojimo patikimumą ir priešgaisrinę saugą.

Depo arba savininko riedmenų ūkio vadovams priimant ir apžiūrint jį.

Daudžiama išleisti iš depų naudoti elektrinius traukinius, jeigu jų techninė būklė neatitinka TNN reikalavimų ir yra bent vienas šių įrenginių, mazgų ir prietaisų gedimas:

  • Microsoft Word 44 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (3953 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marius
  • Riedmenų remontas namų darbas
    10 - 3 balsai (-ų)
Riedmenų remontas namų darbas. (2017 m. Gegužės 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/riedmenu-remontas-namu-darbas.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 04 d. 14:44
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo