Rinkodara yra pardavimų variklis?


Rinkodara yra pardavimų variklis Ar rinkodara skirta tik parduoti , ar kalbama ir apie kitus dalykus. Tai prekės ar paslaugos idėja , jos išvystymas. Pardavimo skatinimo veiksmų sumanymas ir vykdymas. Pagrindiniai paskirstymo komponentai Maketavimas. Merchandising ‘ o technikos. Veidrodinis atspindys ir trikampis formavimas.


Grafika (taip pat pridedant susidomėjimo, savitumo, atsižvelgiant į prekinio ženklo politiką ir visa tai komunikuojant siekiant pardavimų)

Dominuoja senų / senovinių stalų ir ūkio dėžių mišinys, kaimo tematika, vištos, švieži kiaušiniai. Vyrauja pakopinis formavimas, mažesni priekyje, dideli gale.

Dažnai matomas ir efektyvus atvejis parduotuvėse: trikampis formavimas ir veidrodinis atspindys, taip pat prekių rangavimas pagal dydį. Sukuriant pasikartojantį vaizdinį žmogaus akis užkliūva už prekės nesvarbu žiūrint į kairę ar į dešinę. Trikampis prekių grupavimas pagal dydį taip pat leidžia išryškinti kiekvieną prekę atskirai.

  • Microsoft Word 871 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (264 žodžiai)
  • Universitetas
  • Akvilė
  • Rinkodara yra pardavimų variklis?
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkodara yra pardavimų variklis?. (2017 m. Gruodžio 11 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodara-yra-pardavimu-variklis.html Peržiūrėta 2018 m. Gruodžio 11 d. 04:30
×