Rinkodaros analizė (3)


Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Rinkos tyrimas. Mikroaplinka ir jos elementai. Makroaplinka ir jos elementai. Konkurentų analizė. Tikslinė rinka. Vartotojų elgsena. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūros sąrašas.

Tikslas – pritaikyti rinkodaros praktines žinias ir atlikti steigiamos gamybinės įmonės UAB „Pagunda“ rinkodaros analizę.

Siekiant tikslo iškelti šie uždaviniai:

1.Išanalizuoti steigiamos įmonės rinkos komplekso elementus;

2.Išanalizuoti įmonės rinką ir nustatyti jos tikslinę rinką;

3.Išsiaiškinti vartotojo elgsenos ypatumus;

4.Išanalizuoti rinkodaros aplinką bei ją įtakojančius veiksnius.

  • Microsoft Word 9193 KB
  • 2014 m.
  • 39 puslapiai (3248 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kristina
  • Rinkodaros analizė (3)
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkodaros analizė (3). (2014 m. Balandžio 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-analize-3.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 26 d. 01:25
×