Rinkodaros informacija ir tyrimai skaidrės


Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla. Uosto ekonomikos ir vadybos katedra. Rinkodaros informacija ir tyrimai. Studijų programa Uosto ir laivybos valdymas. Klaipėda. Rinkodara. Rinkodara – tai. Rinkodaros duomenys - tai informacijos žaliava. Rinkodaros informacija. Duomenų klasifikavimas. Vidiniai. Pirminiai duomenys. Rinkodaros duomenų klasifikavimas. Antriniai duomenys – tai duomenys. Bendrovės vidaus informacija. Vidinė ir išorinė informacija. Rinkodaros informacijos tipai. Rinkodaros sprendimams priimti reikalinga informacija gali būti Prieinama informacija – tokia. Rinkodaros informacijos sistema (MIS) – žmonės, įranga ir veiksmai rinkti aktualiai ir tiksliai informacijai. Rinkodaros informacijos sistema. Rinkodaros tyrimai Rinkodaros tyrimas – sistemingas tyrimas ir duomenų. Rinkodaros tyrimų rūšys. Pagal tyrimo tikslus skirstomi Žvalgybiniai. Pagal informacijos pobūdį Kokybinis tyrimas - kiekybiniais rodikliais neišreikštos rinkodaros informacijos rinkimas. Pagal rezultatų teorinį ir praktinį reikšmingumą Taikomieji rinkodaros tyrimai vykdomi konkrečioms. Plačiausiai žinomi ir. Informacijos rinkimo būdai. Eksperimentas gali būti. Ekspermentų tipai.


Rinkodaros duomenys - tai informacijos žaliava, neapdorot faktai apie rinkodaros aplinką, rinką ar rinkodaros veiksmus. Surinkti, tinkamai apdoroti duomenys užsakovui yra labai svarbus rinkodaros informacijos šaltinis. Rinkodaros informacija - tai susisteminta surinktų duomenų informacija, tinkama rinkodaros sprendimams priimti ir tam panaudoti.

Pirminiai duomenys – tai duomenys, renkami konkrečiam tikslui tyrinėjant rinkodarą. Pirminių duomenų rinkimo pagrindiniai metodai: Apklausa; Stebėjimas; Eksperimentas; Tikslinių grupių tyrimas.

Antriniai duomenys – tai duomenys, naudojami konkrečiam tikslui tyrinėjant rinkodarą, tačiau jau anksčiau surinkti kitiems tikslams. Antrinių duomenų rinkimo pagrindiniai metodai: Apskaitos; Marketingo duomenų bankas; Periodika; Surašymai; Pranešimai.

Bendrovės vidaus informacija - tai bendrovės viduje surinkta informacija įmonės rinkodaros veiklai įvertinti bei rinkodaros problemoms ir galimybėms išaiškinti. Rinkodaros žvalgybos informacija – tai kasdienė informacija apie rinkodaros aplinkos pokyčius, padedanti vadovams parengti ir koreguoti rinkodaros planus.

Rinkodaros informacijos sistema (MIS) – žmonės, įranga ir veiksmai rinkti aktualiai ir tiksliai informacijai, jai rūšiuoti, analizuoti, įvertinti bei pateikti rinkodaros sprendimų priėmėjams. Rinkodaros informacijos sistemos ypatumai : Operatyvumas; Komleksiškumas; Duomenų rinkimo nepertraukiamumas.

Rinkodaros tyrimai Rinkodaros tyrimas – sistemingas tyrimas ir duomenų, būtinų rinkodarai, nustatymas, jų rinkimas, kaupimas ir apdorojimas bei interpretavimas.

  • MS PowerPoint 66 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (621 žodžiai)
  • Kolegija
  • Aire
  • Rinkodaros informacija ir tyrimai skaidrės
    10 - 1 balsai (-ų)
Rinkodaros informacija ir tyrimai skaidrės. (2018 m. Lapkričio 29 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-informacija-ir-tyrimai-skaidres.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 19 d. 13:42
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema