Rinkodaros komplekso analizė (2)


Įvadas. Rinkodaros samprata. Rinkodaros komplekso analizė. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Firmos rinkodaros komplekso analizė. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.

Darbo objektas – Firmos ,,x“ rinkodara

Darbo tikslas – išanalizuoti rinkodaros kompleksą bei firmos ,,x“ veiklą.

Darbo uždaviniai:

1) Pateikti rinkodaros sampratą.

2) Išanalizuoti rinkodaros kompleksą.

3) Pateikti firmos ,,x“ marketingo komplekso analizę.

  • Marketingas Savarankiškas darbas
  • Microsoft Word 655 KB
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (2045 žodžiai)
  • Aurimas
  • Rinkodaros komplekso analizė (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkodaros komplekso analizė (2). (2014 m. Kovo 11 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-komplekso-analize-2.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 02:57
×