Rinkodaros pagrindai konspektas


Įvadas. Rinkodaros samprata. Rinkodaros tikslas, funkcijos ir strategija. Rinkodaros tipai. Rinkodaros aplinka. Rinkodaros aplinkos samprata. Politinė ir teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Konkurencinė aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Gamtinė aplinka. Rinka. rinkos tyrimai. Rinkos samprata. Rinkos segmentavimas. Tikslinės rinkos parinkimas. Vartotojo elgsenos samprata ir veiksniai. Rinkodaros tyrimų etapai. Rinkos tyrimų metodai. Prekė. Prekės samprata. Prekių asortimentas. Prekių klasifikavimas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės identifikavimas. Naujų prekių kūrimas. Kaina. Kainos samprata. Kainų tikslų nustatymas. Rinkos poveikis kainai. Kaštų poveikis kainai. Galutinės kainos nustatymas. Kainų reguliavimo strategijos. Rėmimas. Rėmimo samprata. Rėmimo strategijos. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. Populiarinimas. Reklama. Reklamos rūšys. Reklamos organizavimas. Pateikimas. Pateikimo samprata. Literatūros sąrašas.
  • Ekonomika Konspektas
  • Microsoft Word 135 KB
  • 2013 m.
  • 50 puslapių (17537 žodžiai)
  • Kolegija
  • Leon
  • Rinkodaros pagrindai konspektas
    10 - 4 balsai (-ų)
Rinkodaros pagrindai konspektas. (2013 m. Lapkričio 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-pagrindai-konspektas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 22 d. 21:09
×