Rinkodaros pagrindų klausimai ir atsakymai


Kaip galima apibūdinti asortimento plotį ir gylį ? Kokie pagrindiniai prekių skirstymo į grupes požymiai. Kokios yra būdingos kasdienės paklausos prekių savybės ? Pateikite praktinių pvz ir komentarų. Kodėl įmonei reikia nuolat kurti ir įvesti į rinką naujų prekių. Kas yra prekės gyvavimo ciklas. Kokios yra prekės gyvavimo ciklo stadijos ? Apibūdinkite vieną jų. Kodėl marketingo specialistams svarbu žinoti , kurioje gyvavimo ciklo stadijoje yra prekė. Kokios marketingo strategijos naudojamos prekės įvedimo stadijoje ? Pakomentuokite kiekvieną strategiją ir pateikite praktinių pvz. Kokios marketingo strategijos naudojamos prekės augimo stadijoje ? Pakomentuokite kiekvieną strategiją ir pateikite praktinių pvz. Kokios marketingo strategijos naudojamos prekės brandos stadijoje ? Pakomentuokite kiekvieną strategiją ir pateikite praktinių pvz. Kam reikia identifikuoti prekes ? Kokia iš to nauda gamintojui , prekybininkui , galutiniam pirkėjui. Kokios identifikavimo priemonės geriau tinka įmonei , naudojančiai daug reklamos per radiją. Paaiškinkite , kokių privalumų suteikia plačiai žinomas grupinis prekių ženklas ar vardas įvedant į rinką naują prekę. Kuo naudinga ir kuo nenaudinga suvienodinti prekių vardą su firmos vardu. Paaiškinkite , kas bendra yra tarp prekių pakuotės tobulinimo ir naujų prekių kūrimo. KAINA Kas yra kaina Kaina. Nurodykite priežastis , kurios verčia įmonękeisti savo prekių kainas. Pateikite praktinių pvz. Pakomentuokite , kokiu atveju įmonei geriau pasirinkti vieną ar kitą kainodaros tikslą. Pateikite praktinių pvz.


Neatskiriamumas, nes paslaugos negali būti atskirtos nuo tiekėjo ir gavėjo;

Dauguma prekių turi ir daiktinių, ir prekinių savybių (automobilio remontas, restorano maistas) – tai mišrios prekės. Grynųjų paslaugų taip pat nedaug – tokioms priskirtinos konsultavimo paslaugos ar pašto paslaugos ir pan. Dėl paslaugos savybės netapatumo, iškyla problemų – paslaugų kokybė yra nepastovi.

Kaip galima apibūdinti asortimento plotį ir gylį? Kokie pagrindiniai prekių skirstymo į grupes požymiai?

Prekių asortimento plotis – tai prekių linijų skaičius. Pvz. AB Naujoji Rūta prekių asortimento plotį sudaro 4 prekių linijos: karamelės, saldainiai, zefyrai ir draže.

PVZ. Saldainių asortimento gylį sudaro: vafliniai, šokoladiniai, marcipaniai ir kt.

Smukimas. Tai stadija, kai pardavimas nuolat mažėja ir galiausiai prekė išimama iš rinkos.

Nes tai padeda planuoti marketingo veiksmus. Pvz. Reikia žinoti kai prekė yra smukimo stadijoje, kad laiku išimtume iš prekybos, kol nepradėjo nešti nuostolio.

Kokios marketingo strategijos naudojamos prekės įvedimo stadijoje? Pakomentuokite kiekvieną strategiją ir pateikite praktinių pvz.

Greito nugriebimo – numato didelę prekės kainą ir dideles rėmimo išlaidas. Įmonė siekia gauti max pelną už kiekvieną parduotą vienetą. Ši strategij apasitvirtina, kai didžioji dalis vartotojų nėra informuoti apie prekę, o informacijos turintys vartotojai pasirengę pirkti prekę ir mokėdami didelę kainą. Tokiais veiksmais įmonė ne tik siekia kuo greičiau gauti pelno, bet ir nustato tam tikrą naujos prekės kainos lygį rinkoje. Nors tai gali privilioti konkurentus, aukšta kaina ir intensyvūs komunikavimo veiksmai sukuria atitinkamą pirmosios prekės žinomumą ir įvaizdį rinkoje. Pvz.Nijolės kailiniai tik išleidę naują kailinių kolekciją, naudojosi greito nugriebimo strategija , nes siekdami max pelno, laikė aukštas kainas ir skyrė daug lėšų rėmimui.

Pvz Gojos duona. Šiai duonai įvesti buvo pasirinkta mažiau jautrių kainai, naujoves mėgstančių miesto gyventojų tikslinė rinka, o rėmimui išlaidų skirta nedaug.

Greito įsiskverbimo – numato mažą prekės kainą ir dideles rėmimo išlaidas. Tai padeda greitai įsiskverbti į rinką. Efektyvu, kai vartotojai prastai informuoti apie prekę, jautriai reaguoja į kainą, kai rinkoje daug konkurentų. Tai gana agresyvi strategija, reikalaujanti daug pradinių investicijų į komunikavimo veiksmus. Šios investicijos gali neatsipirkti, jei nepavyksta užimti planuotos didelės rinkos dalies. Pvz. AB Naujoji Rūta naudoja greito įsiskverbimo strategija nustatydama mažas kainas ir skirdama dideles išlaidas rėmimui. Taip pasielgta todėl, kad rinka yra pilna ir yra daug konkurentų.

Kokios marketingo strategijos naudojamos prekės augimo stadijoje? Pakomentuokite kiekvieną strategiją ir pateikite praktinių pvz.

Įmonė, atlikusi rinkos tyrimus ir išnagrinėjusi vartotojų elgseną bei poreikius, gali nuspręsti modifikuoti prekę. Viena iš priemonių tai padaryti – kokybės gerinimas. Tai daroma tada, kai vartotojai tiki kokybės nauda ir nori aukštesnės kokybės prekių. Kita modifikavimo priemonė –prekės vartojamųjų savybių keitimas. Galima keisti prekės svorį, dydį ir pan. Trečia priemonė – prekės dizaino, pakuotės tobulinimas. Modifikuodama prekę, įmonė dažnai keičia ir jos kainą. Kad pritrauktų kuo daugiau vartotojų, įmonė intensyvina prekių paskirtymą, taikydama įvairius metodus.

Rinkos modifikavimas – įmonė visų prima bandys pritraukti naujų savo prekės vartotojų. Tai galima pasiekti naujų rinkų arba rinkos segmentų bei naujų prekės panaudojimo galimybių dėka.

  • Microsoft Word 49 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (4536 žodžiai)
  • Universitetas
  • Monika
  • Rinkodaros pagrindų klausimai ir atsakymai
    10 - 1 balsai (-ų)
Rinkodaros pagrindų klausimai ir atsakymai . (2017 m. Lapkričio 13 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-pagrindu-klausimai-ir-atsakymai.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 20 d. 16:01
×
142 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo