Rinkodaros projektas: kirpyklos konkurentai


Rinkodara. Konkurentų analizė. Požymiai. Uab ,,divalta“. Uab ,,alanija“. Uab ,,leana“. Bendradarbiauja su Milk Shake prekių ženklu ir kitomis organizacijomis (Moroccanoil, L‘OrealKonkurentai kirpyklai. Rinkodaros išlaidos.


Nusprendėme įkurti kirpykla Vilniuje, Naujamiestyje, nes ištyrę konkurentus bei potencialius vartotojus išsiaiškinome, kad šioje vietoje yra tinkama rinka atsirasti naujai kirpyklai. Teoriškai galima teigti, kad savo prekes ar paslaugas įmonė gali siūlyti visiems, t.y. taikyti masinę rinkodarą. Tačiau esant intensyviai konkurencijai ir vis skirtingiems vartotojų poreikiams tai darosi tiesiog neįmanoma. Vartotojams reikia ne masinių, o būtent jiems tinkamų prekių ir paslaugų. Geriau prisitaikydama prie specifinių vartotojų poreikių, įmonė įgyja konkurencinį pranašumą prieš konkurentus.

Apibendrinus galima teigti, jog stipriausi konkurentai kirpyklai ,,Grožio formulė“ yra UAB ,,DIVALTA“ ir UAB ,,ALANIJA“ grožio salonai, nes jie gali pasiūlyti daugiau papildomų paslaugų, turi gerą rėmimą. Be to UAB ,,DIVALTA“ yra gerai žinoma įmonė ir turi daug gerų atsiliepimų. UAB ,,LEANA“ netuokia konkurencinga, nes teikia mažiau papildomų paslaugų, jų rėmimas nėra labai geras ir platus. Pliusas tas, kad kainas yra prieinamos.

Manoma, kad pirmaisiais metais klientu bus nedaug, taip kaip tai nauja kirpykla. Klientai ateidinės tik pasidomėti, apsižvalgyti, sužinoti kas ir kaip. Po pusė metų tikimasi, kad klientų padaugės, tai kaip daugiausia dėmesio skirsim reklamai, darbuotojų kvalifikacijų kėlimui bei maloniam aptarnavimui . Ateityje tikimasi, kad įmone rinkoje bus tarp lyderių.

  • Microsoft Word 19 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (794 žodžiai)
  • Kolegija
  • Агне
  • Rinkodaros projektas: kirpyklos konkurentai
    10 - 1 balsai (-ų)
Rinkodaros projektas: kirpyklos konkurentai . (2017 m. Gegužės 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-projektas-kirpyklos-konkurentai.html Peržiūrėta 2019 m. Gruodžio 13 d. 05:41
×
Nežinai kaip atlikti užduotį? Klausk!