Rinkodaros špera


Įvadas. Rinkodaros sąvoka. Rinkodaros aplinka. Rinkodaros tikslai. Tikslo vadybos aspektas. Rinka (prekių rūšys. Gamintojai). Rinkos segmentavimas. Rinkos funkcionavimo būsenos nustatymas segmentuose. Vartotojų elgsenos stebėjimo kriterijai. Pirkėjų elgsenos kriterijai. Pažintiniai procesai. Vartotojų tyrimo modeliai,elgsenos. Organizuotų pirkėjų elgsena. Rinkodaros situacijos analizė. Rizikos galimybių analizė rinkoje. Gaminio gyvavimo rinkoje ciklų analizė. Rinkos paketo arba rinkinio analizė. Rinkos konkurencinio paketo pranašumo analizė. Rinkodaros programos strultūros analizė. Apyvartos padengimo struktūros analizė. Prekių asortimento amžiaus struktūros analizė. Klientų struktūros analizė. Rinkodaros veiklos organizavimas. Rinkodaros organizavimo raida. Rinkodaros organizavimas pagal funkcijas. Rinkodaros organizavimas remiantis prekės vadyba. Horizontalaus elemento įmontavimas į vertikalųjį. Rinkodaros organizavimas pagal klientus. Rinkodaros organizacija pagal regionus. Kainų teorija. Kainų nustatymas rinkoje. Prekybinės(kainų) nuolaidos. Nuolaidų formos. Nuolaidos užsienio versle(rinkoje). Eksportas, importas ir jų mokėjimo sąlygos. Mokėjimo sąlygos už prekes ir paslaugas.
  • Marketingas Špera
  • Microsoft Word 188 KB
  • 2013 m.
  • 2 puslapiai (6165 žodžiai)
  • Indre
  • Rinkodaros špera
    9 - 2 balsai (-ų)
Rinkodaros špera. (2013 m. Gegužės 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-spera.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 22 d. 17:07
×