Rinkodaros SSGG analizė


Uab ruvera. 4P Rinkodaros modelis. Mikroaplinkos veiksniai. Makroaplinkos veiksniai. Rinkos segmentavimas. SSGG analizė. Konkurentų analizė. Vartotojo kelias.

Problemos. Mažėja apyvarta. Stiprėja konkurentai.

Tikslas. Padidinti apyvarta 10%

Aptarnavimas – Vadybininkų aptarnavimas, logistikos aptarnavimas, zotechnologų aptarnavimas.

Prekės ženklas – Ruvera

Mokėjimo periodiškumas – Atsiskaitymas per 30 dienų, nuo sąskaitos išrašymo dienos

Kreditavimo sąlygos – neteikiame

Paskirstymo kanalai – Vaistinės, žemės ūkio bendrovės, ūkininkai, zoo parduotuvės, veterinarijos gydytojai, prekybos tinklai, veterinarijos vaistinės.

Rinkos aprėpimas - viena iš rinkos lyderių veterinarinių preparatų, pašarų, zoo prekių bei vaistų didmeninėje prekyboje ir gamyboje.

Asmeninis pardavimas – Įmonėje dirba 5 kvalifikuoti vadybininkai, kurie vykdo klientų paiešką ir dirba su esamais klientais.

Ryšiai su visuomene – Remiam Šiaulių gyvūnų globos namus, esam vieni iš rengiamų žemės ūkio konkursų remėjai.

Tiesioginė rinkodara - Įmonėje dirba 5 kvalifikuoti vadybininkai, kurie vykdo klientų paiešką ir dirba su esamais klientais.

Demografiniai – Turi didele įtaka, nes būtent nuo šio veiksnio proporcingai priklauso ir įmonės pajamos.

Politiniai – Labai svabus veiksnys, nes užsiimat tokia veiklos specifika, gali labai pakenkti netinkami įstatymai ar jų pakitimai.

Kultūriniai – neturi įtakos.

Gamtiniai – Turi įtakos, tam tikrų produktų pirkimui. Įtakoja tam tikros gamtinės nelaimės, pvz kiaulių maras.

  • Microsoft Word 46 KB
  • 2015 m.
  • 7 puslapiai (725 žodžiai)
  • Universitetas
  • Karolics
  • Rinkodaros SSGG analizė
    10 - 10 balsai (-ų)
Rinkodaros SSGG analizė. (2015 m. Balandžio 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-ssgg-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 22 d. 13:28
×