Rinkodaros tyrimai


Rinkodaros tyrimai. Rinkodaros tyrimų paskirtis. Rinkodaros tyrimų reikšmė. Apibrėžimas. Rinkodaros tyrimų vaidmuo. Rinkodaros tyrimų aktualumas ir verslas. Rinkodaros tyrimo objektai. Rinkodaros kompleksui tirti dažniausiai naudojami klausimai. Rinkodaros tyrimų klasifikavimas. Problemos identifikavimas ir sprendimas. Marketingo tyrimų klasifikavimas pagal priežastis. Rinkodaros tyrimai problemai spręsti. Rinkodaros tyrimų klasifikacija pagal sritis (V. Pranulio klasifikacijaRinkodaros tyrimų procesas. Tyrimo problemos formulavimas. Duomenų rinkimo metodų identifikavimas.


Rinkodaros tyrimų tikslai ir sritys 2. Rinkodaros tyrimų klasifikavimas 3. Rinkodaros tyrimų procesas 4.

Rinkos potencialo tyrimai Rinkos dalies tyrimai Įvaizdžio tyrimai Rinkos charakteristikų tyrimai Pardavimų tyrimai Rinkos prognozavimas Rinkos tendencijų tyrimai.

Segmentavimo tyrimai Prekės/paslaugos tyrimai Kainos tyrimai Paskirstymo tyrimai Rėmimo tyrimai.

Segmentavimo tyrimai: Segmentavimo kriterijų nustatymas Rinkos potencialo kiekviename segmente nustatymas Jautrumo rinkodaros kintamiesiems nustatymas. Tikslinės rinkos parinkimas ... Prekės tyrimai: Prekės koncepcijos testavimas Prekės pakuotės testavimas Prekės modifikavimas Prekės pozicionavimas ir perpozicionavimas Kontrolinis pardavimų testavimas....

Rėmimo tyrimai: Optimalus rėmimo biudžetas Optimalus rėmimo kompleksas Žiniasklaidos priemonių pasirinkimas Reklamos testavimas Reklamos efektyvumo nustatymas...

Tyrimų sistema ir procesas Pagrindiniai RT etapai Tyrimo ataskaitos rengimas.

Imties objekto nustatymas Imties sudarymo procedūra Imties dydis.

  • MS PowerPoint 524 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 34 puslapiai (1169 žodžiai)
  • Kolegija
  • Zlata
  • Rinkodaros tyrimai
    10 - 1 balsai (-ų)
Rinkodaros tyrimai. (2019 m. Vasario 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-tyrimai.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 23 d. 04:11
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema