Rinkodaros tyrimas: mobiliųjų telefonų dekoracijos


Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Rikos tyrimas. Mikroaplinka. Makroaplinka. Vartotojo elgsena. Konkurentų analizė. Rinkos segmentavimas. Prekės politika. Kainos politika. Pateikomo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.

Darbo tikslas – pristatyti įmonę UAB „MOBILIŲJŲ TELEFONŲ DEKORACIJOS“ bei rinkodaros procesus, darančius įtaką šios įmonės veiklai.

Uždaviniai:

1.Pateikti rinkodaros komplekso elementus.

2.Apžvelgti rinkos segmentavimą.

3.Atlikti rinkos tyrimą ir pateikti rinkos tyrimo anketą.

4.Išnagrinėti konkurentų analizę.

5.Atskleisti rėmimo politiką.

  • Microsoft Word 412 KB
  • 2015 m.
  • 29 puslapiai (2838 žodžiai)
  • Kolegija
  • Tadas
  • Rinkodaros tyrimas: mobiliųjų telefonų dekoracijos
    10 - 10 balsai (-ų)
Rinkodaros tyrimas: mobiliųjų telefonų dekoracijos. (2015 m. Sausio 23 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-tyrimas-mobiliuju-telefonu-dekoracijos.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 25 d. 04:09
×