Rinkodaros veikla UAB „Jumisa“


Įvadas. Logistikos įmonės “Jumisa” apžvalga. Logistikos įmonės “Jumisa” rinkodaros aplinkos analizė. Logistikos įmonės “Jumisa” makroaplinkos analizė. Politinės - teisinės aplinkos charakteristika. Ekonominės aplinkos identifikavimas. Kultūrinio klimato analizė. Mokslinės - technologinės aplinkos apibūdinimas. Gamtinės aplinkos analizė. Logistikos įmonės “Jumisa” mikroaplinkos analizė. Charakteristika. Konkurencinės aplinkos įvertinimas. Tiekėjų identifikavimas. Logistikos įmonės “Jumisa” rinkos segmentavimas. Logistikos įmonės “Jumisa” rinkodaros priemonių planas. Logistikos įmonės “Jumisa” ssgg analizė. Išvados ir pasiūlymai.


Temos aktualumas. Šiais laikais saugus, sklandus ir patikimas krovinių pervežimas bei logistikos paslaugos – tai neatsiejami sėkmingos logistikos kompanijos bruožai. Siekdama būti patikima partnerė visame pasaulyje, „Jumisa“ bendradarbiauja su UTi. Dirbdami su šia kompanija, įmonė “Jumisa” yra tarptautinės logistikos infrastruktūros dalis. Todėl šiai įmonei tikslus rinkodaros planas yra reikalingas siekiant kuo efektyviau išnaudoti užsienio partnerių teikiamus konkurencinius pranašumus.

UAB „Jumisa“ įkurta 1996 m. Veiklą įmonė pradėjo teikdama tik muitinės tarpininkavimo paslaugas ir kasmet vis plėtėsi.

Siekdama būti patikima partnerė visame pasaulyje, „Jumisa“ vienintelė iš Lietuvos logistikos kompanijų bendradarbiauja su UTi. Tai tarptautinė integruotos logistikos įmonių grupė, siūlanti tiekimo sistemos valdymo ir optimizavimo sprendimus. Dirbdami su šia kompanija, įmonė „Jumisa“yra tarptautinės logistikos infrastruktūros dalis. Siekdama kuo efektyviau išnaudoti užsienio partnerių teikiamus konkurencinius pranašumus, įmonė pati ieško partnerių ir plečia vežimo tinklus.

Lietuvos įstojimas į Europos sąjungą. Tenka derinti norminius teisinius aktus prie Europos Sąjungos keliamų reikalavimų. Transportavimo veiklą reglamentuojančių ES teisės aktų poveikis apima tokias sritis, kaip technologijų ir saugumo reikalavimų derinimą, mokesčių derinimą, socialinę politiką. Pvz. įstojus į ES, nebeliko sienų, todėl supaprastėjo krovinių pervežimas per sieną, nebereikia taip ilgai stovėti eilėse prie muitinės.

Įmonė „Jumisa“neturi nuosavo oro bei vandens transporto, todėl jų veiklai daugiausia įtakos turi kelių transporto reguliavimas, kadangi turi nuosavą auto parką, tačiau jiems aktualūs ir oro bei vandens transportą reguliuojantys teisės aktai, kadangi jie vykdo krovinių gabenimą šiomis transportavimo rūšimis.

Visi šie įstatymai reguliuoja įmonės veiklą, reglamentuoja kaip jie privalo vežti krovinius, kokių krovinių vežimo taisyklių privalo laikytis.

Krizės padariniai. Kadangi jau praėjo krizės laikotarpis Lietuvoje, dabar kyla ekonominis lygis šalyje, todėl yra didesnis transportavimo paslaugų poreikis. Įmonė gauna daugiau pajamų.

Situacija darbo rinkoje - ne darbo lygis valstybėje. Ne darbo lygis valstybėje taip pat veikia šią logistikos įmonę, kadangi esant dideliam ne darbo lygiui, yra jaučiamas transporto paslaugų specialistų bei žemesnių grandžių darbuotojų trūkumas.

Kintančios degalų kainos. Augant degalų kainoms, tolygiai auga ir transportovimo paslaugų kainos.

  • Microsoft Word 170 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1988 žodžiai)
  • Kolegija
  • Donatas
  • Rinkodaros veikla UAB „Jumisa“
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkodaros veikla UAB „Jumisa“. (2017 m. Kovo 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veikla-uab-jumisa.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 05 d. 13:57
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo