Rinkodaros veiklos analizė Omnitel


Įvadas Uab „omnitel“ rinkodaros veiklos analizė UAB „Omnitel“ veikla, misija ir tikslai UAB „Omnitel“ rinkodaros aplinkos analizė UAB „Omnitel“ SWOT analizė (GGSS) UAB „Omnitel“ rinkodaros komplekso analizė Uab „omnitel“ rinkodaros veiklos planavimas Išvados Literatūra.

Pagrindinė UAB „Omnitel“ rinkos funkcija yra patraukti ir išsaugoti pelną nešančius vartotojus.

Darbo problema – sumažėjęs vartotojų skaičius ir pasikeitusios rinkos sąlygos.

Tyrimo tikslas: išsiaiškinti vartotojų poreikius.

Tyrimo uždaviniai:

1.Atlikti įmonės rinkodaros aplinkos analizę.

2.Ištirti įmonės konkurentus ir išsiaiškinti įmonės pranašumus.

3.Tolesnės veiklos planavimas.

  • Vadyba Kursinis darbas
  • Microsoft Word 20 KB
  • 2013 m.
  • 9 puslapiai (1497 žodžiai)
  • Universitetas
  • Evelina
  • Rinkodaros veiklos analizė Omnitel
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkodaros veiklos analizė Omnitel. (2013 m. Lapkričio 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-veiklos-analize-omnitel.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 20 d. 23:33
×