Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka


Įvadas. Rinkos samprata. Rinkos segmentavimas. Tikslinės rinkos parinkimas. Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos nustatymas uab „santarvės laikraštis“. UAB „laikraštis“ charakteristika. UAB „laikraštis“ išorinė aplinka. UAB „laikraštis“ vidinė aplinka. UAB „laikraštis“ segmentavimas. UAB „laikraštis“ tikslinė rinka. Išvados. Informacinių šaltinių sąrašas.

Darbo tikslas – išanalizuoti įmonėje taikomus segmentus ir nustatyti tikslinę rinka

Uždaviniai:

•Išnagrinėti pagrindinius segmentevimo metodus ir jos samprata;

•Pateikti tikslinės rinkos parinkimo ypatumus;

•Pateikti UAB”laikraštis” charakteristika;

•Įvertinti išorinę ir vidinę aplinkas;

•Išanalizuoti segmentavimo pagrindinius veiksnius ir įvardinti tikslinę rinką.

  • Vadyba Kursinis darbas
  • Microsoft Word 34 KB
  • 2014 m.
  • 20 puslapių (5587 žodžiai)
  • Kolegija
  • Aurelija
  • Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka. (2014 m. Sausio 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkos-segmentavimas-ir-tiksline-rinka.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 25 d. 01:27
×