Rinkos tyrimai Segmentavimas


Marketingo skaidrės.

Rinkos tyrimai. Įvadas. Šio darbo tema – išskirti Europos vyrų krepšinio čempionato 2011 darbuotojų segmentų grupes. Kiekviename segmente galima pažiūrėti kokie yra segmentų grupės norai bei poreikiai. Darbo tikslas –. Segmentų parinkimas ir jų analizė. Išskirti šie du tikslinės grupės segmentai Moterys. Segmentų grupes išskyrėme pagal pirmą klausimą (Kokia Jūsų lytis. Europos krepšinio čempionato 2011 metu dirbusių moterų ir vyrų nuomonė dėl reklamos priemonių. Išanalizuoti duomenys leidžia. Tikslinės rinkos nustatymas. Vertinant atlikto tyrimo. Kiekvienai išskirtai segmentų. Reklaminė žinutė Ateik ir užvesk savo komandą pergalėms! Išvados. Išskirti Europos vyrų krepšinio čempionato 2011 renginio Panevėžyje rinkos segmentai.


Šio darbo tema – išskirti Europos vyrų krepšinio čempionato 2011 darbuotojų segmentų grupes. Šios segmentų grupės yra manančios, kad buvo reikalingos reklamos priemonės Europos vyrų krepšinio čempionato 2011 metu Panevėžyje. Šių grupių segmentavimas reikalingas tam, kad išsiaiškintume darbuotojų nuomonę dėl reklamos priemonių reikalingumo.

Kiekviename segmente galima pažiūrėti kokie yra segmentų grupės norai bei poreikiai. Segmentavimas versle skatina ryšius su klientais, padeda geriau suprasti konkurencinę situaciją rinkoje ir kt. Taip pat segmentavimas padeda orientuoti tam tikrą reklamą tam tikrai tikslinei segmentų grupei.

Darbo tikslas – apibūdinti Europos vyrų krepšinio čempionato 2011 darbuotojų demografinius ir psichografinius kriterijus ir išskirti segmentų grupes. Uždaviniai: Išskirti Europos vyrų krepšinio čempionato 2011 darbuotojų segmentus ir juos išanalizuoti. Nustatyti Europos vyrų krepšinio čempionato 2011 darbuotojų tikslinę rinką. Numatyti marketingines priemones tikslinės rinkos poreikių tenkinimui ir sukurti reklaminę žinutę. Darbo praktinė reikšmė: darbo metu pasiekti tikslai bus panaudoti lyginant moterų ir vyrų nuomonę apie reklamos priemonių reikalingumą Europos vyrų krepšinio čempionato 2011 metu Panevėžyje.

Išskirti šie du tikslinės grupės segmentai: Moterys, su viduriniu išsilavinimu, manančios, kad buvo reikalingos reklamos priemonės Europos vyrų krepšinio čempionato 2011 metu Panevėžyje. Vyrai, su aukštuoju išsilavinimu, manantys, kad buvo reikalingos reklamos priemonės Europos vyrų krepšinio čempionato 2011 metu Panevėžyje.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Ineta
  • 15 puslapių (728 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 119 KB
  • Rinkos tyrimai Segmentavimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkos tyrimai Segmentavimas . (2017 m. Gruodžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/rinkos-tyrimai-segmentavimas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 19 d. 02:27