Rinkos tyrimas šampūnas


Įvadas. Rinkos samprata. Rinkos funkcijos. Rinkos formos. Rinkos segmentai ir tikslinė rinka. Segmentavimo etapai. Kosmetikos produkto, šampūno, rinkos tyrimo analizė. Šampūno Vilniaus rinkoje tyrimo analizės rezultatai. Išvados. Literatūra. Priedas nr. “Tyrimo anketa”.

Darbo tikslas: išanalizuoti kosmetikos produkto, šampūno paklausą Vilniaus rinkoje.

Darbo objektas: kosmetikos produkto, šampūno paklausa Vilniaus rinkoje.

Darbo uždaviniai:

1.išanalizuoti rinkos sampratą, rinkos funkcijos bei formas;

2.išanalizuoti rinkos segmentus ir tikslinę rinką

3.atlikti kosmetikos produkto, šampūno, rinkos tyrimą Vilniaus mieste.

Darbo metodai:

1.Teorinės dalies analizei pasirinkti autoriai: Pranulis V., Pajuodis A., Urbonavičius, S., Virvilaitė; Vileikis J. Ir užsienio autoriai: Paverstock A., Kotler, Armstrong G., Sanders J., Wong V.

2.Tyrimui atlikti pasirinktas apklausos metodas. Sudaryta anketa ir jos puvo teikiamos atsitiktiniams žmonėms. Apklausa vyko gruodžio 11 dieną, Vilniaus senamiestyje. Man padėjo mano draugas, mes kartu dalinome anketas. Tyrime dalyvavo 96 respondentai, 15 anketų buvo sugadinta, o dešimtyje anketų buvo atsakyti ne visi klausimai.

  • Vadyba Kursinis darbas
  • Microsoft Word 142 KB
  • 2013 m.
  • 26 puslapiai (4105 žodžiai)
  • Universitetas
  • Agne
  • Rinkos tyrimas šampūnas
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkos tyrimas šampūnas. (2013 m. Gruodžio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkos-tyrimas-sampunas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 18:48
×