Rinkos tyrimas žuvies rinka


Įvadas. Kasdieninės paklausos prekių pasirinkimo teoriniai aspektai. Prekių klasifikavimas. Vartotojų elgsena ir ją įtakojantys veiksniai. Pirkėjų pasirinkimą įtakojantys kriterijai. Žuvies produktų vartojimo Lietuvoje tradicijos. Žuvies produktų pasirinkimą įtakojančių kriterijų tyrimas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai. Išvados. Literatūra.

Darbo objektas: žuvies rinka.

Darbo tikslas: įvertinti vartotojų pasirinkimo kriterijus, renkantis žuvies produktus.

Uždaviniai:

1.Apžvelgti kasdienės paklausos prekių pasirinkimo teorinius aspektus;

2.Pristatyti lietuvių žuvies vartojimo tradicijas;

3.Nustatyti vartotojų kriterijus, pasirenkant žuvies produktus, pateikti pasiūlymus šių produktų pardavimams gerinti.

  • Marketingas Kursinis darbas
  • Microsoft Word 86 KB
  • 2014 m.
  • 29 puslapiai (5886 žodžiai)
  • Universitetas
  • Giedrega
  • Rinkos tyrimas žuvies rinka
    10 - 10 balsai (-ų)
Rinkos tyrimas žuvies rinka. (2014 m. Gruodžio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkos-tyrimas-zuvies-rinka.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 25 d. 10:00
×