Rinkos tyrimų strategijos


Kokybiniai rinkos tyrimo metodai. Kiekybiniai rinkos tyrimo metodai. Pagrindiniai faktai apie kiekybinius tyrimus. Kiekybiniai tyrimai yra tinkamiausi , kuomet. Kiekybinių tyrimų metodai. Kokybinių ir kiekybinių metodų skirtumai. Atranka ir informacijos rinkimo metodai bei jų ypatumai kokybiniuose rinkos tyrimuose tikimybinės atrankos. „ Sniego gniūžtės “. Patogiosios atrankos tyrimui. Teorinės atrankos metu.


Metodas - tam tikrų pažinimo ir veikimo taisyklių, priemonių ir būdų visuma.

įvertinti naujo produkto prekinį ženklą : simbolį, pakuotę, pavadinimą ir pan.

Kokybinius tyrimo metodus yra rekomenduojama taikyti tokiais atvejais, kai yra būtina :

suprasti vartotojo elgseną bei veiksnius, kurie nulemia vartotojo pasirinkimą, daryti vartojimo modelį, kuris būtų giluminis;

Priežasčių ir pasekmių ryšių aspektu kiekybiniais tyrimais yra nustatomos priežastys, sukeliančios tam tikras pasekmes. Kokybiniais tyrimais atskirti priežasčių ir pasekmių yra neįmanoma.

Metodiniais skirtumais kiekybiniais tyrimais galima išmatuoti socialinį gyvenimą, kaip tą padaryti galima ir tiksliuose moksluose. Kokybiniu tyrimu metu tyrėjas yra įjungiamas kartu į vykdomo tyrimo procesą. Tokiu atveju tiek objektas, tiek subjektas yra žmogus.

Žinių kaupimo aspektu kiekybiniuose tyrimuose žinios tyrimo proceso metu yra priauginamos, įgyjamos. Kokybiniuose tyrimuose, kitaip nei kiekybiniuose tyrimuose, žinios patiriamos ir jos yra pastoviai, nenutrūkstamai auginamos.

Procedūrinių skirtumų aspektu kiekybiniais tyrimais populiacijos yra analizuojamos, empiriniai aspektai yra nagrinėjami bei išmatuojami, tyrime vykdoma eksperimentinė situacja, o aplinka sukuriama dirbtinė, lobalūs procesai tiriami makro lygmeniu, reiškinys yra atpažįstamas jį skaidant į sudedamąsias dalis, o poto jas vėl sujungiant į vieną visumą. Kokybiniuose tyrimuose yra tiriami atskiri atvejai, nagrinėjamos individų kuriamos prasmės, tyrimui yra skirta natūrali aplinka, orientuojamas į mikro aplinką, vyrauja holistinis požiūris – kaip visuma.

  • Microsoft Word 29 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (1109 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vesta
  • Rinkos tyrimų strategijos
    10 - 2 balsai (-ų)
Rinkos tyrimų strategijos. (2017 m. Gruodžio 20 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkos-tyrimu-strategijos.html Peržiūrėta 2019 m. Kovo 25 d. 12:02
×