Rinkotyros analizė „Florisima“


Įvadas. Analizės tikslas – Išanalizuoti gėlių saloną „Florisimą“. Analizės uždaviniai. Sukurti anketą apie gėlių saloną „Florisimą“ bei pateikti ją kuo įvairesnei visuomenei. Išanalizuoti ir aprašyti gautus duomenis, kurie atskleis esamą visuomenės pažiūrį į gėlių saloną „Florisima“. Pristatyti gėlių saloną „Florisima“ ir išanalizuotus duomenis auditorijai. „Florisima“ rinkotyros analizė. Išvados.


Šiame salone ne tik galima rasti įvairiausių gėlių, bet ir užsisakyti tokias paslaugas kaip dovanų įpakavimas, originalių atvirukų gamyba, savaitines stalo kompozicijų sekretoriatui, pasitarimų, derybų patalpoms komponavimas, gedulingų vainikų ir kompozicijų gaminimas. Įdomu tai, kad salonas atlieka tiek vidaus, tiek lauko apželdinimo darbus, siūlo gausų pasirinkimą vasarinių žydinčių gėlių balkonams, terasoms, alpinariumams bei puošiame biurų, parduotuvių, restoranų, kavinių, viešbučių, namų, butų interjerą. Žinoma - atlieka floristinį renginių apipavidalinimą, gėlėmis dekoruoja sales, patalpas ir kitas pageidautinas vietas.

Sukurti anketą apie gėlių saloną „Florisimą“ bei pateikti ją kuo įvairesnei visuomenei;

Išanalizuoti ir aprašyti gautus duomenis, kurie atskleis esamą visuomenės pažiūrį į gėlių saloną „Florisima“;

Šioje rinkotyros analizėje bus pateikiami visi kausimai, kurie buvo užduodami anketinėje apklausoje, analizuojami gauti duomenys bei pateikiami tam tikri pastebėjimai.

Į pirmąjį klausimą: „Kaip dažnai perkate gėles?“ atsakė septyniasdešimt trys respondentai. Iš pateiktų diagramų yra matoma, kad didžiausias procentas (net 64%) apklaustųjų gėles perka tik kartą per pusmetį. 19% kartą per mėnesį, po 7% perka arba kartą per savaitę arba tik kartą į metus ir tik 3% respondentų gėlių neperka visai. Iš to galima daryti išvadas, jog gėlės šiomis dienomis yra perkamos, tačiau jos dauguma jas perka gana retai, ko gero tik svarbioms progoms. Vis dėlto yra žmonių, kurie perka gėles ir kiekvieną savaitę, galima spėti, kad tai tiesiog tokie žmonės, kurie nori papuošti savo namu be jokios progos. Gėlių parduotuvės gali džiaugtis, jog žmonių, kurie visai neperka gėlių, procentas išties yra daug mažesnis už tų, kurie gėles perka.

Į klausimą: „Kur perkate gėles?“ atsakė šimtas šešiolika respondentų. Gana nustebino, jog dauguma (46%) atsakiusiųjų gėles perka specializuotose parduotuvėse.

  • Microsoft Word 95 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1639 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marta
  • Rinkotyros analizė „Florisima“
    10 - 3 balsai (-ų)
Rinkotyros analizė „Florisima“ . (2017 m. Kovo 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/rinkotyros-analize-florisima.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 19 d. 22:16
×
Nesuprantate kaip atlikti užduotį? Klauskite eksperto!