Ro - ro terminalas


Logistikos referatas.

Įvadas. Terminalo paskirtis. Terminalo sandara. Krovos procesas operacijos. Krovos priemonės. Analizuojamo terminalo pavyzdys. Literatūra.


Ro-Ro tipo laivų kroviniai yra visos ratuotos priemonės – savaeigės ir nesavaeigės. Dėl šio krovinių bruožo pakrovimas ir iškrovimas trunka greitai ir yra labai paprastas.

Pagal Ro-ro tipo krantines galime suskirstyti jas į tris grupes: kaušo tipo, kampines ir pontonines.

Didžiausia metinė krovinių apyvarta yra 4 mln. Tonų (2014 metais).

Didžiausia metinė konteinerių apyvarta yra 302 654 TEU (2008 metais)

Didžiausia mėnesinė konteinerių apyvarta yra 28 830 TEU (2008 metų rugpjūtis)

Išanalzivasus Ro- Ro terminalo paskirtį ir sandarą, galime teigti, jog šie terminalai yra labai patrauklus, nes sugaištama mažai laiko vežimams, patogus pakrovimo ir iškrovimo būdas, bei nedideles investicijos ir pigesne įranga. Kaip jau ir minėjome ankščiau, krovos procesui didelę įtaką daro laivo švartavimosi būdas, priklausantis nuo krantinės tipo (kampinės, kaušo formos ir pontoninės). Norit pakrauti krovinius į laivą yra naudojamos priemonės, tokios kaip: kranto vilkikai su platformomis, didelių matmenų sunkiasvoriai kroviniai į laivą vežami roll treileriais, taip pat gali būti vežami vilkikais arba autokrautuvais. Išnagrinėjus Ro- Ro terminalą, nesunkiai pastebėjome, jog Klaipėdos Konteinerių uostas, taip pat turi Ro- Ro tipo terminalą. Šis Ro-ro terminalas gali priimti iki 200 m. ilgio ro-ro keltus, didesni laivai autovežiai aptarnaujami ir konteinerių terminale.

  • Logistika Referatai
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • Ineta
  • 13 puslapių (2393 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 384 KB
  • Ro - ro terminalas
    10 - 3 balsai (-ų)
Ro - ro terminalas. (2018 m. Sausio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/ro-ro-terminalas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 18 d. 09:26