„Rūta“ įmonės rinkodaros kompleksas


„Rūta“ įmonės rinkodaros kompleksas.


Kaina yra vienas svarbiausių kiekvienos kompanijos strategijos elementų. „Rūta“ taiko orientuotą į konkurentus kainų nustatymo metodą. Ši įmonė nustato kainas atsižvelgdamas į kitus saldainių fabrikus. „Rūta“ yra laikomasi lanksčių kainų politikos, nes yra taikomos nuolaidos. Ji orientuota į visu žmones, todėl šių saldainių gali nusipirkti vis, nes yra ir pigių ir brangių saldainiu, pagal kiekvieno kišenę.

Vieni iš pagrindinių paslaugų tiekimo proceso dalyvių yra organizacijos darbuotojai – žmonės. Organizacijos darbuotojai - tai daug daugiau nei darbo jėga, tai pagrindinis kompanijos resursas ir kapitalas. Įmonėje „Rūta“ turi daugiau stengtis išlaikyti gerus darbuotojus skatindamas juos, sukurdamas organizacijoje vieningą žmonių grupę, kas sustiprintų ir klientų požiūrį, jog organizacija yra stabili ir įmonės teikiami produktai atitinka siūlomą kokybę.

  • Marketingas Savarankiškas darbas
  • Microsoft Word 19 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (539 žodžiai)
  • Erika
  • „Rūta“ įmonės rinkodaros kompleksas
    10 - 3 balsai (-ų)
„Rūta“ įmonės rinkodaros kompleksas. (2016 m. Kovo 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/ruta-imones-rinkodaros-kompleksas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 21 d. 17:30
×