Ryšiai su visuomene UAB „Keturi kambariai“


Įmonės apašymas. Įmonės situacijos analizė. Vidinė komunikacija. Išorinė komunikacija. Įmonės įvaizdžio analizė. Įmonės PTGP analizė. Problemos identifikavimas. Ryšių su visuomene programa. Vykdomasis viešųjų ryšių veiksmų planas. Monitoringas. Apibendrinimas.


UAB „Keturi kambariai” yra vienas didžiausių Baltijos šalyse specialty kavos tinklas, atnešęs kavos išsinešimo formatą į Lietuvą. Šiuo metu įmonė valdo virš 60 kavinių Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir JAV. 2006 m. įmonė žengė pirmuosius žingsnius, steigdama kavines pavadinimu/prekiniu ženklu „Coffee Inn”. Supažindinę rinką su nauja koncepcija, prisijaukinus vartotojus įmonė žengė kitą žingsnį ir iš kavinių kompanijos evoliucionavo į kavos kompaniją. Šiuo metu jie ne tik parduoda kavą ir kavos gėrimus, tačiau ir atlieka gamybinės funkcijas – paruošia kavos pupeles tolimesniam vartojimui, apdoroja jas. Pagrindinis įmonės siekis – siūlyti aukščiausios kokybės šviežiai skrudintą kavą. Šiuo metu, UAB „Keturi kambariai“ kavinės pakeitė prekinį ženklą/pavadinimą į „Caffeine“.

Vidinė komunikacija vyksta organizacijos viduje, kurios dėka užtikrinamas organizacijos funkcionavimo stabilumas. Vidinė komunikacija gali būti horizontali arba vertikali. Vertikali – keitimasis informacija tarp skirtingų darbuotojų hierarchijos lygių; horizontali – keitimasis informacija tarp įvairių organizacijos padalinių. UAB „Keturi kambariai“ vyksta ir vertikali ir horizontali komunikacija, tiek formaliu, tiek neformaliu bendravimo būdu. Pagal dydį įmonę galima priskirti prie didelių kavinių tinklų grupės, lyginant su kitomis kavinėmis. Įmonėje informacija perduodama vadovų pavaldiniams yra „žemyn“ einanti komunikacija ir pavaldinių perduodama informacija vadovams – „aukštyn“ einanti komunikacija. Rengiant vidinę analizę buvo naudojama inetrviu su 5 įmonėje dirbančiais asmenimis, vienas iš jų einantis vadovo pareigas. Benraujant su respondentais buvo išskirtos labai panašios problemos, esančios įmonės viduje, tiesiogiai besisiejančios su informacijos srautais, jų perdavimo porblemomis; taip pat darbuotojų motyvacijos nebuvimas. UAB „Keturi kambariai“ pagrindinė informacija perduodama iš aukštesnio rango žemesniam rangui ne visada pasiekia adresatą, arba pasiekia jį pavėluotai. Aukšto rango vadovai apie reikiamas atlikti užduotis perduoda žemesnio rango vadovams tarpusavyje nesusiderinę, ko pasekoje žemiausioji grandis – baristos informaciją gauna netikslią ar nelaiku, dėl to sunkiai organizuoja tam tikrus prekių užsakymus, nesugeba laiku atlikti vadovo numatytų darbų ir pasiekti tikslų. Dažnai kaltė būna priskiriama paskutiniajam asmeniui – baristai už neatliktas užduotis, tačiau jeigu informacija būtų atėjusi laiku – didelė tikimybė, kad užduotys būtų atliktos pagal aukščiausiųjų vadovų numatytą grafiką. Darbuotojai (baristos) nesijaučia vertinami, pilnavertiški, nėra skatinami tobulėti ir nejaučia motyvacijos dirbti geriau. Dėl šios priežasties įmonėje vyksta didelė darbuotojų, būtent baristų kaita. Tokia darbuotojų kaita kenkia tiek įmonės įvaizdžiui tiek stabiliam kavinių funkcionavimui. Įmonė savo darbuotojų motyvacijai kelti turi parengusi lojalumo korteles, kuriomis darbuotojai gali pasinaudoti tik tinkle kavinėse, gaudami nuolaidas už perkamą produkciją (kavos gėrimus, kepinius).

  • Microsoft Word 49 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (2597 žodžiai)
  • Universitetas
  • Diana
  • Ryšiai su visuomene UAB „Keturi kambariai“
    10 - 2 balsai (-ų)
Ryšiai su visuomene UAB „Keturi kambariai“. (2019 m. Birželio 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/rysiai-su-visuomene-uab-keturi-kambariai.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 26 d. 14:50
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema