Ryšių su klientais valdymas Verslumas


Vadybos savarankiškas darbas.

Įvadas. Ryšių su klientais valdymo samprata. Santykių su klientais valdymo tikslai. Santykių su klientais valdymo tipai. Crm nauda. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Pardavimų automatizavimas taikant technologijas pardavimo veikloje, leidžia optimizuoti pardavimų našumą, gerinant greitį ir kokybę bei informacijos srautus, siekiant pagerinti vidaus ryšius tarp pardavimų ir valdymo (Speceier & Venkatesh, 2002). Tuo tarpu marketingo automatizavimas, padeda valdyti marketingo procesus, atsižvelgiant į jau surinktą informaciją apie klientus, jų poreikius. Taip marketingo skyrius daug greičiau bei tiksliau gali pasiūlyti klientams tai ko tuo metu jiems labiausiai reikia. Na, o paslaugų automatizavimas leidžia optimaliai kokybiškai aptarnauti klientą, greitai gauti iš pastarojo grįžtamąjį ryšį, taupo kliento bei organizacijos laiką, tad tiek klientas, tiek darbuotojai yra labiau patenkinti savo paslaugų teikimu.

  • Vadyba Savarankiški darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Diana
  • 14 puslapių (2820 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos savarankiški darbai
  • Microsoft Word 169 KB
  • Ryšių su klientais valdymas Verslumas
    10 - 2 balsai (-ų)
Ryšių su klientais valdymas Verslumas. (2017 m. Gruodžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/rysiu-su-klientais-valdymas-verslumas.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 24 d. 11:59