Ryšių su visuomene (RSV) programa


Ryšių su visuomene (RSV) programa. Vartotojų pasitikėjimo Lietuvoje. Veikiančiais vaistinių tinklais didinimui. Darbo objektas ir tikslas. Darbo uždaviniai. Pagrindiniai vaistinių tinklai,. Veikiantys Lietuvoje. „Nemuno vaistinė“. „Eurovaistinė“. „Gintarinė vaistinė“. Norfos vaistinė. Lietuvoje veikiančių. Vaistinių tinklų ssgg. Respondentų pasiskirstymas pagal lytį. Respondentų pasiskirstymas pagal amžių. Respondentų nuomonė dėl lankymosi vaistinėse. Respondentų nuomonė, dėl informacijos šaltinių, iš kurių sužino apie vaistines. Respondentų nuomonė dėl veiksnių,. Įtakojančių vaistinės pasirinkimą. Respondentų nuomonė, dėl priežasčių,. Kodėl galėtų pakeisti vaistinę. Respondentų nuomonė dėl. Sužinojimo apie vaistines. Respondentų nuomonė dėl pojūčių,. Kuriuos sukelia reklama. Respondentų nuomonė dėl reakcijos į. Vaistinių reklamos skleidimo priemones. Respondentų nuomonė dėl priemonių, kurios paskatintų naudotis vaistinių teikiamomis paslaugomis. Respondentų nuomonė dėl tikslų. Lankytis internetinėse svetainėse. Tikslas ir tikslinė auditorija. Strategija. Taktika. Strategija. Veiksmų planas, grafikas. Biudžetas. Įvertinimas.


Ryšių su visuomene (RSV) programa vartotojų pasitikėjimo Lietuvoje

Pagrindiniai vaistinių tinklai, veikiantys Lietuvoje. Parengti ryšių su visuomene programą vartotojų pasitikėjimo Lietuvoje

1. Identifikuoti pagrindinius Lietuvoje veikiančius tinklus bei trumpai nusakyti jų veiklą. 2. Pateikti pagrindinių Lietuvoje veikiančių tinklų SSGG analizę. 3. Išanalizuoti pagrindinių Lietuvoje veikiančių tinklų komunikacinės elgsenos rinką vartotojų požiūriu.

Respondentų nuomonė, dėl informacijos šaltinių, iš kurių sužino apie vaistines.

Respondentų nuomonė, dėl priežasčių, kodėl galėtų pakeisti vaistinę.

Respondentų nuomonė dėl reakcijos į vaistinių reklamos skleidimo priemones.

Respondentų nuomonė dėl priemonių, kurios paskatintų naudotis vaistinių teikiamomis paslaugomis.

Pateikti siūlymus, kaip paskatinti vartotojus naudotis vaistinių internetinių parduotuvių teikiamomis paslaugomis. 21 – 30 metų. Ši auditorija pasirinkta, nes apklausoje daugiausia dalyvavo tokio amžiaus moterų. Pagrindinė priežastis, kodėl pasirinkta ši auditorija, nes šiame amžiaus tarpsnyje yra šeimų, kurios augina mažamečius vaikus. O kaip žinoma, mažamečiai vaikai turi polinki į sergamumą.

Skatinti vartotojus naudotis vaistinių internetinių parduotuvių teikiamomis paslaugomis. Didinti vartotojų lojalumą, naudojantis vaistinių internetinių parduotuvių teikiamomis paslaugomis.

1 strategijos taktika. Pateikti tik gerus ir kokybiškus straipsnius apie vaistų tiekėjus bei pačius gaminius. Padaryti naršymą po el. parduotuves ir jų teikiamas paslaugas kuo paprastesnį ir be trikdžių.

  • MS PowerPoint 1168 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 28 puslapiai (859 žodžiai)
  • Universitetas
  • Aistė
  • Ryšių su visuomene (RSV) programa
    10 - 2 balsai (-ų)
Ryšių su visuomene (RSV) programa. (2019 m. Balandžio 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/rysiu-su-visuomene-rsv-programa.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 24 d. 14:55
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema