Rytinės mankštos aprašymas


Rytinės mankštos aprašymas.


Pratimas: kaklui. Atsistoti į pagrindinę stovėseną. Palenkti galvą dešinėn, kol pajusite tempimą priešingoje kaklo pusėje. Išlaikyti šią poziciją 10 sekundžių. Gražinti galvą į pradinę padėtį. Tada pakartoti tą patį su kita puse.

Pratimas: nugaros ir pilvo raumenų stiprinimas. Atsigulti ant nugaros, kojos ištiestos, rankos nuleistos šone. Iš lėto traukti vieną sulenktą koją prie krūtinės, pritraukus leisti atgal, traukti kitą. Atkreipti dėmesį, kad nugara visada išliktų prispausta prie grindų.

Pratimas: pečiams. Atsistoti į pagrindinę stovėseną. Įkvėpti giliai oro, pakelti pečius aukštyn ir po 1-2 sekundžių nuleisti pečius ir atsipalaiduoti. Pratimą atlikti 8-10 kartų. Atkreipti dėmesį: pratimą galima atlikti ir sėdint.

  • Microsoft Word 12 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 1 puslapis (264 žodžiai)
  • Universitetas
  • Antanas
  • Rytinės mankštos aprašymas
    10 - 2 balsai (-ų)
Rytinės mankštos aprašymas. (2019 m. Sausio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/rytines-mankstos-aprasymas.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 05 d. 10:32
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo