Rytinės mankštos pratimai


Mankstos pratimu planas. Mankstos pratimu kompleksas. Mankštos planas. Mankštos pratimai priešmokyklinukams. Rytines mankštas programa. Mankštos planas/. Rytines mankstospratimai. Rytines mankštos prog. Rytines mankstos planas.

Įvadas. Rytinės mankštos Pratimai. Išvados.

Rytinė makšta labai teigiamai veikia organizmą. Pirma, ji padeda atsibusti, teigiamai „pakrauna‘ organizmą ir suteikia žvalumo. Antra, ji pagerina figūrą- įtempia raumenis, Ir trečia, rytinių pratimų kompleksas pagerina sveiktą apskritai- padeda pašalinti toksinus ir šlakus iš organizmo, pagreitina kraujo apytaką, pagerina širdies kraujagyslių sistemos, bei nervų sistemos veiklą.

  • Microsoft Word 27 KB
  • 2013 m.
  • 6 puslapiai (681 žodžiai)
  • Universitetas
  • Rytinės mankštos pratimai
    10 - 3 balsai (-ų)
Rytinės mankštos pratimai. (2013 m. Birželio 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/rytines-mankstos-pratimai.html Peržiūrėta 2020 m. Kovo 31 d. 10:24
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo