Rytinės mankštos programa


Kaklo sukimas. Pečių sukimas. Nugaros raumenų tempimas. Keturgalvio raumens tempimas. Pritūpimai. Pratimas nugaros raumenims stiprinti. Pratimas pilvo raumenims stiprinti. Įtūpstai.


Atlikimas: pečius iš lėto sukti į priekį ir atgal. Pratimą kartoti 3 – 4 kartus į abi puses.

Atlikimas: lenkti koją ties keliu atgal ir su tos pačios pusės ranka pritraukti kulną prie sėdmenų. Pritraukus laikyti 5 – 15 sekundžių. Pratimą atlikti abiem kojom po 2 – 3 kartus.

Atlikimas: tūpiant rankas tiesti į priekį delnais žemyn, stojantis rankas nuleisti. Pratimą atlikti 10 kartų.

Atlikimas: tuo pačių metu rankas ir kojas kelti atgal. Pratimą kartoti 10 kartų.

Atlikimas: kelti sulenktą koją prie krūtinės. Pasiekus krūtinę, koją nuleisti ir ištiesti. Pratimą kartoti po 5 kartus kiekvienai kojai.

  • Microsoft Word 12 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 1 puslapis (261 žodžiai)
  • Universitetas
  • Justinas
  • Rytinės mankštos programa
    10 - 4 balsai (-ų)
Rytinės mankštos programa. (2020 m. Sausio 13 d.). https://www.mokslobaze.lt/rytines-mankstos-programa.html Peržiūrėta 2020 m. Lapkričio 26 d. 08:02
×
33 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo