Saldainių rinkos analizė (2)


Įvadas. Rinkodaros samprata ir esmė. Saldainių rinkos analizė. Literatūra ir šaltiniai. Priedai.


Darbo tikslas: paaiškinti rinkodaros sampratą ir esmę, bei išsiaiškinti pagal kokius kriterijus pirkėjai renkasi saldainius dėžutėse;

Išsiaiškinti pagal kokius kriterijus pirkėjai renkasi saldainių dėžutes ir apibendrinti gautus duomenis.

Tyrimo metodai: literatūros analizė ir empyrinių duomenų naudojant apklausos metodą apibendrinimas.

Rinkodara prisideda prie šių klausimų: Ką gaminti? Kam gaminti? Kada ir kiek gaminti?

Rinkodara, kaip mokslas, yra žinių ir metodų visuma apie įmonės ar individo tikslų siekimą rinkos sąlygomis. Rinkodaros veiklai svarbūs visų interesai: pirkėjų, pardavėjų ir gamintojų.. Rinkodaros tikslai: maksimalus vartojimas, maksimalus poreikių tenkinimas, maksimalus priekių ir paslaugų tikslas, maksimalios gyvenimo kokybės. Siekiant pakeisti vartotojo elgesį norima linkme bet kuriuo atveju tenka pasitelkti naudojimui rinkodaros priemones ir metodus.

Rinkodaros koncepcija numato siekti įmonės tikslų kuo geriau patenkinant vartotojų poreikius.

PARDAVIMAS: Koncentruojamasi į gaminį; įmonė pirmiau pagamina prekę, paskui aiškinasi, kaip ją parduoti; vadyba orientuojasi į pelną; planavimas trumpalaikis, orientuotas į šios dienos ir netolimos ateities gaminius ir rinkas; akcentuojamos pardavėjų reikmės.

Pasikeitus paklausai, turi keistis ir rinkodara. Dažniausiai skiriama 8 tipų rinkodara.

4. Rerinkodara. Jis reikalingas, esant mažėjančiai paklausai. Mažėjanti paklausa- prekių populiarumo smukimas.

Rinkodaros aplinka – tai visuma jėgų, kurios veikia už įmonės ribų, bet turi įtaką rinkodaros galimybėms. Ją sudaro mikro ir makro aplinka.

Rinkodaros tyrimai - tai rinkodaros sprendimams reikalingos informacijos paieškos, rinkimo, apdorojimo ir pateikimo procesas. Rinkodaros tyrimų tikslas - vadovauti rinkodaros sprendimams. Tai daroma renkant informaciją, neprieinamą sprendimų priėmėjams.

Informacija – tai rinkodaros sprendimams tinkami ir suprasti duomenys. Laiku surinkti, patikimi ir gerai aporoti duomenys bei jų pagrindu ruošiama ir vadovas pateikiama informacija leidžia sumažinti klaidingų sprendimų rizikos laipsnį. Informacijos poreikis rinkodaros tyrimų pagalba konkretizuojamas ir tenkinamas šiais būdais:

Sprendimų ir priėmimo metu ne visada pakas laiko reikiamos informacijos paieškai ir rinkimui, stangiasi diegti nuolat veikiančias informacijos kaupimo, atnaujinimo, tvarkymo ir saugojimo sistemas.

Pajamos. Pagal pajamas, daugiausia respondentų nurodė, jog jų pajamos per mėnesį siekia iki 300 eur. (45 proc.). 40 procentų apkalustųjų nurodė, jog jų pajanmos yra didesnės negu 300 eurų, bet mažesnės negu 500 eurų.

Nuomonė. 50 procentų respondentų nurodė, kad jų nuomone dažniausiai naujo prekės ženklo naujus saldainius dėžutėse perka drąsūs ir inovacijas mėgstantys pirkėjai, ieškantys saldainių poyčių ir turintys atitinkamų išteklių inovatyviems saldainiams dėžutėse įsigyti, norintys nedelsiant juos išbandti. Taip pat, 25 procentai respondentų nurodė, jog tokius saldainius perka tradiciniai pirkėjai, kurie elgiasi įprastu būdu, yra labai kritiški saldainių dėžučių atžvilgiu. Juos priima yik tuomet, kai jie paplinta Lietuvoje ar net tampa kaip pirkimo tradicija.

  • Microsoft Word 64 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (2227 žodžiai)
  • Universitetas
  • Silvija
  • Saldainių rinkos analizė (2)
    10 - 1 balsai (-ų)
Saldainių rinkos analizė (2). (2017 m. Lapkričio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/saldainiu-rinkos-analize-2.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 20 d. 21:32
×