Samsung ir Apple palyginimas


Samsung ir Apple integruotos marketingo komunikacijos. Marketingo komunikacija, kas tai? Tai priemonių visuma, skirta vartotojams apie prekes ar paslaugas informuoti. Reklama. Reklama skirta paveikti potencialius vartotojus. Pardavimo skatinimas. Pardavimų skatinimo priemonės. Ryšiai su visuomene. Ryšiais su visuomene siekiama puoselėti organizacijos reputaciją. Asmeninis pardavimas. Tiesioginis pardavėjo ir vartotojo bendravimas. Tiesioginis marketingas. Tiesioginio marketingo tikslas.


Tai priemonių visuma, skirta vartotojams apie prekes ar paslaugas informuoti, veikti jų nuostatoms, prekių ženklų įvaizdžiui kurti. Visa tai apima:reklamą;pardavimo skatinimą; ryšius su visuomene;asmeninį pardavimą;tiesioginį marketingą. Integruotos komunikacijos reikalingos tam, kad būtų pasiekiamas didesnis efektas, negu naudojant atskiras komunikacijos priemones. .

Reklama skirta paveikti potencialius vartotojus, tikslinę grupę atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu.

Pardavimų skatinimo priemonės:Nemokamas prekių pavyzdžių dalijimas; Displėjai (loterijos dėžės, stendai prekėms); Nuolaidos ir nukainojimai;  Prekių pristatymai ir demonstravimai; Konkursai ir loterijos; Kuponai (talonai).

  • MS PowerPoint 337 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (237 žodžiai)
  • Kolegija
  • Jone
  • Samsung ir Apple palyginimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Samsung ir Apple palyginimas. (2020 m. Vasario 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/samsung-ir-apple-palyginimas.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 09 d. 09:29
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo