Santykių su klientais valdymo pagrindiniai principai


Įvadas. Santykių su klientais valdymo evoliucija. Orientacija į klientą. Santykių marketingas. Santykių su klientais valdymas (CRM). Santykių su klientais valdymo (CRM) apibrėžimas ir požiūriai. CRM tipai ir sudedamosios dalys. CRM tikslai ir funkcijos. CRM diegimo barjerai. CRM modeliai. Crm naudos. Santykių su klientais valdymo tyrimo analizė. Užsienio santykių su klientais valdymo situacijos apžvalga. Lietuvos santykių su klientais valdymo situacijos analizė. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra.

  • Microsoft Word 1792 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 38 puslapiai (8870 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kristina
  • Santykių su klientais valdymo pagrindiniai principai
    10 - 1 balsai (-ų)
Santykių su klientais valdymo pagrindiniai principai . (2017 m. Kovo 30 d.). https://www.mokslobaze.lt/santykiu-su-klientais-valdymo-pagrindiniai-principai.html Peržiūrėta 2019 m. Gruodžio 13 d. 14:50
×
Nežinai kaip atlikti užduotį? Klausk!