Saugios aplinkos kūrimas mokykloje


Svarba. Apie naujas Švietimo įstatymo nuostatas. Apibrėžtos smurto ir patyčių sąvokos. Pedagogų kompetencijos. Straipsnis. 43 straipsnio pakeitimas. Straipsnis. 2 straipsnio pakeitimas. Prevencinės programos. Įpareigojimai. Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo pakeitimo įstatymas 2016-06-29 Nr. XII. Mūsų siekiamybės ir iššūkiai.


Problemos: Problemos sprendimo „vilkinimas“; Tarpinstitucinio bendradarbiavimo stoka; VGK atlieka vien tik atvejų svarstymus; Siauras minimalios priežiūros priemonių spektras; Nepakankama tėvų įtaka vaikui; Socialinių įgūdžių stoka....

Operatyvus kiekvieno atvejo sprendimas. Tvarus tarpinstitucinis bendradarbiavimas. Pagalbos mokiniui, tėvams, mokytojui teikimas. Švitimo ir sporto skyriui – nustatyti prevencinės veiklos prioritetus rajone ir ,atsižvelgiant į juos, patvirtinti prevencinių programų kriterijus. Mokyklose – parengti Programas (pagal rajono ir mokyklos prioritetus), įgyvendinti priemones. Nėra nei vieno vaiko, nedalyvaujančio Programose! Kryptingas pedagogų kvalifikacijos tobulinimas mokinių socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo srityje.

  • MS PowerPoint 568 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (725 žodžiai)
  • Mokykla
  • Bezdzione
  • Saugios aplinkos kūrimas mokykloje
    10 - 3 balsai (-ų)
Saugios aplinkos kūrimas mokykloje. (2018 m. Sausio 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/saugios-aplinkos-kurimas-mokykloje.html Peržiūrėta 2019 m. Kovo 25 d. 11:33
×