Savarankiškos mankštos programa


Savarankiškos mankštos programa. Ugnė Grabažiūtė 2b. Pratimas – pritūpimai. Šis paprastas pratimas treniruoja šlaunis ir sėdmenis. Pratimas – įtūpstai. Darydama šį pratimą stiprinsite kojų raumenis. Pratimas – atsispaudimai. Daugelio moterų bėda – silpnos rankos. Pratimas - lenta. Šis pratimas stiprina viso kūno raumenis. Pratimas - tiltelis. Šis pratimas labai tinka kojų, ypač šlaunų. Pratimas. Atsistokite tiesiai, rankas iškelkite į viršų. Ant žemės atsistok keturiomis į grindis remkis delnais ir keliais. Stovėk per porą žingsnių nuo savo lovos. Atsistok taip, kad kojos būtų klubų plotyje ir atsitūpk.

  • MS PowerPoint 474 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (485 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Ugnegr
  • Savarankiškos mankštos programa
    10 - 1 balsai (-ų)
Savarankiškos mankštos programa. (2016 m. Lapkričio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/savarankiskos-mankstos-programa.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 04 d. 14:34
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo