Savęs, kaip asmenybės, analizė verslo aplinkoje (2)


Rezultatų aptarimas , jų analizė , lyginimas Didžiojo penketo tėstas. Murray socialinių poreikių teorija.


Turiu prašymą ignoruoti gramatikos ir rašybos klaidas, nes kai buvau pradinukas, atsispindejo naturalaus vaiko bruožas ir veikdavau tik tuos dalykus, kas man buvo idomu ir gramatika su rašyba buvo paskutinis dalykas mano noru sąraše, ačiū (

Kam to reikia pažinti save? Kokia yra iš to nauda? Žinojimas save ir supratimas apie verslo aplinka, padeda įstatyti save į tinkama poziciją, reikiant pasverti savo galimybes ir efektyvumą. Norint pažinti save, reikia klausytis savo norų pojūčiu, būsenos ir kaip susitvarkai su strėsinėmis arba kitomis nepatogiomis situacijomis. Savęs pažinimo laikotarpis prasideda nuo mažų dienų, tiksliau nuo tada, kai pradedame suprasti, kad esame individas. Susipažinimas mūsų tęsiasi iki pat gyvenimo galo ir mes niekada nenustojame ieškoti savyje nauju potyriu, bruožų, pokyčių, išminties ir prasmes. Kiekvieno pažinimo kelias yra skirtingas, kai kurie žmonės save stebi ypač atidžiai, savo norus ir pojūčius, o kitas mėgsta koncentruotis į išore, stebėti įvykius, tai sudaro įvairų greiti ir tikslumą apie pažinimo savo asmenybes. Taip pat nauda yra dėl pažinimo savęs tai, kad suprasdamas save, tau yra lengviau suprasti ir kitus, sužinoti greičiau netgi apie juos daugiau nei jie patys žino.

  • Microsoft Word 509 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (1137 žodžiai)
  • Kolegija
  • Dovydas
  • Savęs, kaip asmenybės, analizė verslo aplinkoje (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Savęs, kaip asmenybės, analizė verslo aplinkoje (2). (2017 m. Lapkričio 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/saves-kaip-asmenybes-analize-verslo-aplinkoje-2.html Peržiūrėta 2018 m. Gruodžio 14 d. 18:38
×